Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,690 25 apr 2024 17:38
  • -0,274 (-2,75%) Dagrange 9,666 - 10,015
  • 1.268.101 Gem. (3M) 1,8M

Week 47 Start op 7.114.en Verkopen ?

71 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 | Laatste | Omlaag ↓
  1. Levy 22 november 2013 14:02
    quote:

    roobaaro schreef op 19 november 2013 16:24:

    op naar de 6,99 en lager
    Wat een heerlijk aandeel is Air France-KLM toch. Zojuist met dikke winst mijn stukken verkocht (gemeld in draadje van vorige week (week 46), omdat ik ze in week 46 gekocht heb - wat je in dat draadje ook kunt teruglezen). 5% in een week is leuk. Hopelijk hebben velen van mijn tip meegeprofiteerd.

    Beleggen is een kwestie van kansen zien, risico's afwegen en juiste timing. Eigenschappen waar het velen, zoals roobaaro, aan ontbreekt. Er wordt wat geroeptoeterd over dalingen, maar tegelijkertijd zien deze mensen Air France KLM dagelijks bovenaan het lijstje met stijgers staan. Je zal er maar naar geluisterd hebben...

  2. herbie bell 22 november 2013 14:55
    quote:

    B_B schreef op 22 november 2013 09:28:

    "Alitalia extends cap hike deadline to November 27"

    Volgende week komt de aap uit de mouw.
    BB, ik lees altijd graag je posts. Jij roept niet zo maar rond zoals anderen dat AF gaat zakken, maar onderbouwt het steeds met argumenten en artikels. Ik denk en hoop dat het opwaarts gaat (mijn inkoopprijs ligt nog beetje hoger dan waar AF vandaag staat), deze week staat het gelijk aan mijn kant. Volgende week kan weer anders zijn, maar gezien de economie die toch aantrekt, de fuelprijs die laag staat en het niet sluiten van accoord met alitalia is er nog potentieel up. Als er toch een deal met alitalia zou komen zal dit nu op de voorwaarden van AF zijn en die zullen toch heel struktureel zijn.
  3. [verwijderd] 25 november 2013 22:13
    quote:

    Levy schreef op 22 november 2013 14:02:

    [...]

    Wat een heerlijk aandeel is Air France-KLM toch. Zojuist met dikke winst mijn stukken verkocht (gemeld in draadje van vorige week (week 46), omdat ik ze in week 46 gekocht heb - wat je in dat draadje ook kunt teruglezen). 5% in een week is leuk. Hopelijk hebben velen van mijn tip meegeprofiteerd.

    Beleggen is een kwestie van kansen zien, risico's afwegen en juiste timing. Eigenschappen waar het velen, zoals roobaaro, aan ontbreekt. Er wordt wat geroeptoeterd over dalingen, maar tegelijkertijd zien deze mensen Air France KLM dagelijks bovenaan het lijstje met stijgers staan. Je zal er maar naar geluisterd hebben...

    Tuurlijk jongen, Waar was je toen ik Arcelor en Boskalis tipte en die daarna fors stegen? werd ook stevig het tegendeel beweerd door velen. dus ach niemand is hier de perfecte belegger anders zat je hier niet.
  4. Levy 26 november 2013 00:29
    @roobaaro, Arcelor tipte ik reeds lang geleden. En, ach wie niet eigenlijk, dus zo bijzonder kan ik dat niet noemen (ook van mezelf niet). Over KLM riep je vaak dat dat aandeel onder de €7 zou gaan, terwijl het aandeel op dat moment alleen maar stijgt, vandaag (maandag 25/11) ook weer grootste stijger. Op asmi ben je ook positief volgens mij, terwijl dat aandeel ongeveer op het jaar laagste niveau staat. Met Boskalis zou ik oppassen, is door ABN AMRO op sell gezet. Succes!
  5. [verwijderd] 26 november 2013 07:45
    quote:

    Levy schreef op 26 november 2013 00:29:

    @roobaaro, Arcelor tipte ik reeds lang geleden. En, ach wie niet eigenlijk, dus zo bijzonder kan ik dat niet noemen (ook van mezelf niet). Over KLM riep je vaak dat dat aandeel onder de €7 zou gaan, terwijl het aandeel op dat moment alleen maar stijgt, vandaag (maandag 25/11) ook weer grootste stijger. Op asmi ben je ook positief volgens mij, terwijl dat aandeel ongeveer op het jaar laagste niveau staat. Met Boskalis zou ik oppassen, is door ABN AMRO op sell gezet. Succes!
    ASMI ben ik NU positief, hierover heb ik in het begin van het jaar niks over gerapt. Boskalis tipte ik, en als je met de eerste winst verkocht had je mooi rendement. Wauw wat knap KLM stijgt dat noem ik geen wonder, KLM stijgt soms een dag/ meerdere dagen en soms daalt hij. die 6,99 komt er aan maar goed blijf vooral zitten:) En ach, koersdoelen kijkt u daar echt naar? geen benul hoe daarmee gemanipuleerd wordt? naïef.
  6. Levy 26 november 2013 13:23
    quote:

    roobaaro schreef op 26 november 2013 07:45:

    [...]

    ASMI ben ik NU positief, hierover heb ik in het begin van het jaar niks over gerapt. Boskalis tipte ik, en als je met de eerste winst verkocht had je mooi rendement. Wauw wat knap KLM stijgt dat noem ik geen wonder, KLM stijgt soms een dag/ meerdere dagen en soms daalt hij. die 6,99 komt er aan maar goed blijf vooral zitten:) En ach, koersdoelen kijkt u daar echt naar? geen benul hoe daarmee gemanipuleerd wordt? naïef.
    M.b.t.

    -KLM: als je vaak schrijft dat KLM naar de €6xx zakt, terwijl het aandeel tegelijkertijd dag na dag de grootste stijger is, dan vind ik het wat gratuit om te zeggen: ik heb gelijk die €6xx komt er ooit aan. Zo lust ik er nog wel één. Overigens ben ik reeds uit KLM gestapt.
    -asmi: goed gezien, in elk geval weet je dat je niet op de jaar hoogste koers bent ingestapt.
    -Prima om adviezen van banken naast je neer te leggen. Maar niet altijd is dat verstandig. Vraag dat maar eens aan de Imtech beleggers die de waarschuwing van ABN AMRO in de wind sloegen.
71 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links