Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,804 25 apr 2024 16:32
  • -0,160 (-1,61%) Dagrange 9,686 - 10,015
  • 736.449 Gem. (3M) 1,8M

Week 44 Start op 7.636 en wacht tot cijfer.

52 Posts
Pagina: «« 1 2 3 | Laatste | Omlaag ↓
  1. Executive 1 november 2013 10:38
    quote:

    HR1976 schreef op 1 november 2013 10:31:

    Hoop zeker dat de koers wat herstelt vanmiddag ... gaat wel hard naar beneden ..
    Onzekerheid over de alitalia kwestie... Gaat hard tegen hard (zie nieuwsbericht hierboven)en dat vinden beleggers niet leuk. Als kan HSBC het wel waarderen.
  2. B_B 1 november 2013 11:02
    AEX-index
    bennie, op 31 oktober 2013 om 15:46 uur
    De cijferregen droogt langzaam op, volgende week geen catalyst meer voor verdere stijging.

    De profs verzilveren hun winst.
    Ze nemen geen risico meer tot eind van het jaar (nog maar 2 maanden).
    Daarna proberen ze beurs omlaag te praten om begin volgend jaar goedkoop in te kunnen stappen.
  3. B_B 1 november 2013 11:02
    bennie, op 31 oktober 2013 om 21:54 uur
    "Equity indices spent most of the session near their respective flat lines even after more than 250 companies reported their quarterly results between yesterday's close and today's opening bell. Trading volume was subdued until the last 30 minutes of action when a surge in trading activity sent equity indices to lows while pushing the final NYSE volume tally over 900 million shares. "
  4. [verwijderd] 1 november 2013 20:13
    quote:

    B_B schreef op 1 november 2013 11:02:

    AEX-index
    bennie, op 31 oktober 2013 om 15:46 uur
    De cijferregen droogt langzaam op, volgende week geen catalyst meer voor verdere stijging.

    De profs verzilveren hun winst.
    Ze nemen geen risico meer tot eind van het jaar (nog maar 2 maanden).
    Daarna proberen ze beurs omlaag te praten om begin volgend jaar goedkoop in te kunnen stappen.
    Dacht mooi moment om in te stappen. Uit jouw analyse maak ik op, dat we de komende maanden niet veel meer mogen verwachten. Volgende week alert blijven.
  5. [verwijderd] 1 november 2013 22:47
    quote:

    Jager63 schreef op 1 november 2013 20:13:

    [...]
    Dacht mooi moment om in te stappen. Uit jouw analyse maak ik op, dat we de komende maanden niet veel meer mogen verwachten. Volgende week alert blijven.
    No worries volgende week gaan we flink stijgen ... altijd met AFA als een speer naar beneden en dan weer als een speer omhoog! Het beurs sentiment is juist zeer goed dus de analyse van BB spreekt voor zich! Ik blijf lekker long zitten en heb zelf vandaag ook weer wat calls aangeschaft. Tevens is de boekwaarde van Alitalia al volledig afgeschreven dus slecht nieuws is van weinig invloed ... Vandaag zijn de angsthazen uitgestapt dus kunnen nu alleen maar up!
  6. [verwijderd] 1 november 2013 23:07
    quote:

    B_B schreef op 1 november 2013 11:02:

    AEX-index
    bennie, op 31 oktober 2013 om 15:46 uur
    De cijferregen droogt langzaam op, volgende week geen catalyst meer voor verdere stijging.

    De profs verzilveren hun winst.
    Ze nemen geen risico meer tot eind van het jaar (nog maar 2 maanden).
    Daarna proberen ze beurs omlaag te praten om begin volgend jaar goedkoop in te kunnen stappen.
    ======================================

    Pressure Grows on ECB To ‘Do Something’

    ======================================

    Ik neem aan dat je bovenstaand artikel ook hebt gelezen ... indien de ECB de rente verder verlaagt dan weet je toch ook dat dat van positieve invloed is op de aandelenmarkt! Ik neem zeker ook aan dat de "profs" dat ook hebben gelezen. Heb je nog een verklaring voor de stijging van ING lijkt mij niet dat alleen particulieren vandaag hebben ingeslagen maar ook zeker de "profs"! Suc6 tot volgend jaar!
  7. B_B 4 november 2013 10:45
    quote:

    HR1976 schreef op 1 november 2013 23:07:

    [...]

    ======================================

    Pressure Grows on ECB To ‘Do Something’

    ======================================

    Ik neem aan dat je bovenstaand artikel ook hebt gelezen ... indien de ECB de rente verder verlaagt dan weet je toch ook dat dat van positieve invloed is op de aandelenmarkt! Ik neem zeker ook aan dat de "profs" dat ook hebben gelezen. Heb je nog een verklaring voor de stijging van ING lijkt mij niet dat alleen particulieren vandaag hebben ingeslagen maar ook zeker de "profs"! Suc6 tot volgend jaar!
    ECB kan paniek wegnemen/beurs stabiliseren, maar heeft minder direct invloed op de beurzen.
    Alleen de FED heeft direct invloed op de beurzen.
    Een aantal FED speakers deze week.
    Ik volg ING niet (ik beleg niet zo vaak).
    De banken in Amerika hebben de daling al ingezet.
52 Posts
Pagina: «« 1 2 3 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links