Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

comment borrel 26 okt.2013 en aankondiging bijeenkomst 2014!

6 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 26 oktober 2013 00:58
    Beste forumgenoten,

    ik ben net terug van de bijeenkomst, weliswaar van een kleine selecte groep mensen, maar reuze gezellig en informatief.

    Lastig om nu alles in detail even hier terug te halen, maar wil wel het volgende kwijt:
    De belangstelling was veel groter dan het aantal mensen dat in staat was vandaag bij de borrel aanwezig te zijn.

    Daarom zal de kans groot zijn dat medio/2e helft januari 2014 een nieuwe bijeenkomst georganiseerd zal worden.
    Bij de borrel was de NPEX aanwezig en legde uit dat UniQure een vreemde eend in de bijt was, waar het op publiek/type belegger en handel komt.

    Het zal niet eenvoudig zijn om de handelsmethodiek even snel om te gooien, aan te passen etc. Een grotere frequentie zou misschien nog het makkelijkst zijn op korte termijn.
    Vele besluiten liggen ook bij het STAK en dat is ook waar ik spoedig contact mee wil leggen.

    Het zou ook geweldig zijn als de komende bijeenkomst niet alleen een groot aantal aandeelhouders zich meldt, maar ook grootaandeelhouders, STAK, NPEX en UniQure zelf!
    NPEX staat zeer zeker open voor input om hun dienstverlening te verbeteren, ook met het oog op de toekomst. De handel in UniQure is veruit het meest actief en vergt een heel andere benadering dan andere fondsen die er vnl. genoteerd zijn om kapitaal aan te trekken.

    Als ik het goed heb begrepen, vind de handel in UniQure ook op de NPEX in een besloten omgeving plaats. Daarbij zijn er aandeelhouders (zal een minderheid zijn) die hun stukken nog steeds niet hebben overgeheveld naar NPEX. Daarbij denk ik dat vele UniQure-aandeelhouders geen flauw benul hebben van wat er met UniQure gaande is.

    Reden genoeg om alle koppen bij elkaar te steken en een informatieve bijeenkomst te organiseren.

    Meest voor de hand liggende datum zal t.h.v. het weekend van 18/19 januari 2014 zijn (vrijdag 17 januari). Er zit geen 3 maanden meer tussen nu en de volgende geplande bijeenkomst, dus begin reeds nu met het vestigen van de aandacht hierop en het op korte termijn benaderen van andere partijen.

    Wie het niet wil missen doet er goed aan om rond deze datum rekening te houden met een bijeenkomst.
    Voor wie zijn of haar belangstelling alvast kenbaar wil maken, kan mij mailen op: invoorentegenspoed@hotmail.com

    Ik kan daarmee een betere inschatting maken om hoeveel belangstelling het uiteindelijk gaat.
    NPEX gaf aan ook alle aandeelhouders op de hoogte te kunnen brengen van de komende borrel; de kans bestaat dat als van de paar honderd aandeelhouders een redelijk aantal belangstelling toont, we een drukbezochte volgende bijeenkomst tegemoet kunnen zien.

    Bedenk: het is een bijzonder gegeven dat dit beursforum een aandeel bespreekt dat feitelijk een BV-aandeel is, anders dan alle andere aandelen van NV's.

    mvg ivet
  2. ASCFTHF11 27 oktober 2013 12:56
    Beste Forumgenoten,

    Ook voor mij was de afgelopen Vrijdagnamiddag en avond een leerzame tijd geweest betreffende Uniqure,heb het eea kunnen opsteken betr de produkten van deze firma,maar ook de werking van NPEX was de moeite waard om daar wat meer van te horen.

    mijn waardering voor de Organisatoren,

    Leo.
  3. [verwijderd] 18 december 2013 17:48
    n.a.v. een mailtje van één van onze forumleden:

    Het is soms even een tijdje stil...er is momenteel ook niet heel veel te melden, tot UniQure van zicht laat horen m.b.t. IPO of andere ontwikkelingen in of met het bedrijf.

    ...ik kijk dagelijks wel even op dit forum, maar heb zelf even niets nieuws/zinnigs te melden én/of tijd om te speuren naar nieuwtjes en informatie.

    Ik overweeg ook de bijeenkomst naar een later tijdstip te verplaatsen om meerdere redenen:

    -privé ben ik even razend druk en heb nauwelijks rust om me er intensief voor in te spannen.
    -door de bekendmaking van de beursgang even opnieuw te beraden op de lading vd bijeenkomst...mogelijk volgt er tzt meer nieuws, zowel mbt de IPO alsmede ontwikkelingen met UniQure zelf.
    Het is beter een bijeenkomst te houden als bijv. de IPO duidelijker in het vizier komt en nieuwe ontwikkelingen besproken kunnen worden.
    -de IPO en lockup maken dat onze stukken voorlopig toch even geblokkeerd zijn, maar nog vóór de IPO plaatsvindt, wil ik een bijeenkomst organiseren waarbij ik hoop dat UniQure ook aanwezig kan zijn; als ware het een onderdeel vd roadshow (maar dan voor NL-beleggers) om bestaande beleggers en evt geïnteresseerden up-to-date te kunnen informeren.

    De 1e helft 2014 staat wellicht in het teken van de IPO voorbereiding, de roadshow en wie weet volgen er nieuwe bekendmakingen m.b.t. bestaande of nieuwe trials, samenwerkingen met andere pharma's/biotechs, voortgang bestaande trials (hemofilie B) en later in 2014 (eenmaal op de beurs) intensivering van (meerdere) programma's en als het meezit ook Glybera goedkeuring in de USA met alle gevolgen van dien (in de picture bij grote bedrijven en beleggers die samenwerking zoeken, investeren willen etc.)

    Ik kan verder gissen en speculeren wat ik wil, maar heeft weinig meer toegevoegde waarde dan dat tot dusver al besproken en genoemd is op dit forum. Soms kan je beter niets melden, dan iets onzinnigs.

    Hopelijk horen we spoedig wat van UniQure...tot dan zal het hier wel even stilletjes blijven.


    mvg ivet
  4. [verwijderd] 19 december 2013 19:29
    Ivet dank je wel.
    NPEX is inderdaad ook een geweldige organisatie die zich toch heeft weten aan te passen aan deze bijzondere situatie. Hulde.

    Ook de gesloten overeenkomsten worden netjes afgehandeld.
    Dit is een verademing voor mensen die toch nog wat extra certificaten willen scoren.

6 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 874,79 0,00%
EUR/USD 1,0700 -0,02%
FTSE 100 8.044,81 0,00%
Germany40^ 18.218,20 +0,44%
Gold spot 2.325,70 +0,16%
NY-Nasdaq Composite 15.696,64 +1,59%

Stijgers

AALBER...
0,00%
ABN AM...
0,00%
Accsys
0,00%
ACOMO
0,00%
ADYEN NV
0,00%

Dalers

AALBER...
0,00%
ABN AM...
0,00%
Accsys
0,00%
ACOMO
0,00%
ADYEN NV
0,00%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links