Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Brunel International AEX:BRNL.NL, NL0010776944

  • 10,080 24 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 10,000 - 10,120
  • 34.011 Gem. (3M) 63,5K

Brunel naar de 40?

25 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 12 september 2013 13:48
    Beste mensen,

    Ondanks dat Brunel een goed bedrijf is en de sector aan de vooravond van het economisch herstel staat wil ik toch de andere sectorgenoor USG even extra belichten.

    USG is sterk achtergebleven (ruim 300% op de peers) en gaat de laatste dagen eindelijk als een speer omhoog.
    Mocht je toch nog extra willen beleggen dan adviseer ik je om een spreiding aan te brengen en extra USG aandelen te kopen, USG heeft namelijk een heel hoog stijgingspotentieel.

    Dit schreef ik 10 dagen geleden:

    RickBreda schreef op 2 sep 2013 om 10:33:

    Al vaker benoemd, is dit de stilte voor de storm?
    En dan doel ik op de storm omhoog want zeg nu zelf, het verschil met de peers is wel heel erg opgelopen, en niet alles kan op de mindere resultaten van de afgelopen jaren worden geschoven, immers USG heeft de zaken nu verder positief doorgevoerd als de sectorgenoten en zijn klaar voor het nieuwe werven en werken.

    Randstad € 35,64
    Brunel € 38,39
    USG € 5,55

    Verhouding USG tot sectorgenoten:
    USG - Randstad is 1 : 6,42
    USG - Brunel is 1 : 6,92

    Kom op mensen, dit verschil is absoluut onrechtvaardig en moet op korte termijn richting de 1 : 3 kunnen gaan.
  2. forum rang 6 effegenoeg 19 september 2013 13:15
    quote:

    RickBreda schreef op 12 september 2013 13:48:

    Beste mensen,

    Ondanks dat Brunel een goed bedrijf is en de sector aan de vooravond van het economisch herstel staat wil ik toch de andere sectorgenoor USG even extra belichten.

    USG is sterk achtergebleven (ruim 300% op de peers) en gaat de laatste dagen eindelijk als een speer omhoog.
    Mocht je toch nog extra willen beleggen dan adviseer ik je om een spreiding aan te brengen en extra USG aandelen te kopen, USG heeft namelijk een heel hoog stijgingspotentieel.

    Dit schreef ik 10 dagen geleden:

    RickBreda schreef op 2 sep 2013 om 10:33:

    Al vaker benoemd, is dit de stilte voor de storm?
    En dan doel ik op de storm omhoog want zeg nu zelf, het verschil met de peers is wel heel erg opgelopen, en niet alles kan op de mindere resultaten van de afgelopen jaren worden geschoven, immers USG heeft de zaken nu verder positief doorgevoerd als de sectorgenoten en zijn klaar voor het nieuwe werven en werken.

    Randstad € 35,64
    Brunel € 38,39
    USG € 5,55

    Verhouding USG tot sectorgenoten:
    USG - Randstad is 1 : 6,42
    USG - Brunel is 1 : 6,92

    Kom op mensen, dit verschil is absoluut onrechtvaardig en moet op korte termijn richting de 1 : 3 kunnen gaan.

    Brunel worstelt met de veertig euro....
    Heb vandaag toch maar winst genomen na sterke rally van de afgelopen maanden.
    Denk dat alle goede berichten in de koers zijn verwerkt.
25 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Management Brunel lijkt wat overvallen door mindere markt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links