Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Brunel International AEX:BRNL.NL, NL0010776944

  • 10,020 16 apr 2024 16:39
  • -0,100 (-0,99%) Dagrange 9,980 - 10,100
  • 62.703 Gem. (3M) 62K

‘Duitsland belangrijk voor Brunel'

28 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 10 voda 24 juni 2013 16:12
    ‘Duitsland belangrijk voor Brunel'

    Gepubliceerd op 24 jun 2013 om 11:43 | Views: 1.588

    AMSTERDAM (AFN) - Brunel heeft een enorm groeipotentieel, zo schrijven analisten van Rabobank maandag. De bank verwacht de winst vooral te zien toenemen als gevolg van een opleving in Duitsland en Nederland en niet, zoals de rest van de markt, in de offshore-projecten.

    Volgens Rabo zijn de marktverwachtingen voor offshore veel te hoog gespannen. De bank ziet meer in het potentieel van de uitzender in Duitsland en in een opleving in Nederland.

    Het aandeel Brunel noteerde maandag rond 11.00 uur 1,6 procent lager op 32,43. De MidKap-index stond 1,3 procent lager.
  2. forum rang 4 Diegy 28 juni 2013 09:23
    Brunel vandaag ex dividend. Koers nu van 32,35 erg laag voor Brunel en bijna op laagste stand in een jaar. Dat terwijl de cijfers toch best prima waren en er verder geen onregelmatigheden naar boven kwamen. Koers stond toen op 39 euro ze hebben dus zeker nog wat in te halen. Ook de adviezen van analisten zijn allemaal erg goed en koop adviezen. Ook bovenstaand bericht van Rabobank van 24 juni is erg positief. Ik denk dat ik bij opening een order ga inleggen voor Brunel. Denk dat ze die 1 euro dividend die van de koers is gegaan vandaag wel gaan inlopen in de loop van de dag. Nogmaals Brunel op 32,35 euro zeer koopwaardig.
  3. Bir 28 juni 2013 17:36
    quote:

    Diegy schreef op 28 juni 2013 17:14:

    Brunel is zeker een koopje op 32 euro. Weet zeker dat de koers voor eind juli op 35 euro staat. Dat is 10% winst als je ze nu koopt. Grote kans dat het aandeel binnenkort ook een keer genoemd word bij business class. Dit is echt een beurs pareltje.
    Niet iedereen is daar blijkbaar van overtuigd @Diegy. Ik denk dat sommigen misschien toch twijfelen aan de kwaliteit van de halfjaar cijfers en de verwachtingen.

    Hoe dan ook, vandaag niet echt veel opgeschoten met het inlopen van ex-dividend. Ik had er meer van verwacht.

    Grtn Bir.
  4. forum rang 4 Diegy 1 juli 2013 08:56
    quote:

    Bir schreef op 28 juni 2013 17:36:

    [...]
    Niet iedereen is daar blijkbaar van overtuigd @Diegy. Ik denk dat sommigen misschien toch twijfelen aan de kwaliteit van de halfjaar cijfers en de verwachtingen.

    Hoe dan ook, vandaag niet echt veel opgeschoten met het inlopen van ex-dividend. Ik had er meer van verwacht.

    Grtn Bir.
    Helaas afgelopen vrijdag niks opgeschoten met het inlopen van het dividend. Brunel op 32 euro is echt een koopje. Met een goede dag kan de koers zomaar 1,50 a 2 euro omhoog. Dat is wel vaker gebeurd bij Brunel. En ze blijven natuurlijk ook een mooie overnamekandidaat op deze koers. Hopelijk maken we vandaag die 1 euro goed van het dividend.
  5. forum rang 6 effegenoeg 1 juli 2013 20:19
    quote:

    Diegy schreef op 1 juli 2013 08:56:

    [...]
    Helaas afgelopen vrijdag niks opgeschoten met het inlopen van het dividend. Brunel op 32 euro is echt een koopje. Met een goede dag kan de koers zomaar 1,50 a 2 euro omhoog. Dat is wel vaker gebeurd bij Brunel. En ze blijven natuurlijk ook een mooie overnamekandidaat op deze koers. Hopelijk maken we vandaag die 1 euro goed van het dividend.

    Scheelt niet veel!
    Komt goed,ben ik van overtuigd.
  6. forum rang 6 effegenoeg 15 juli 2013 11:21
    quote:

    maci schreef op 15 juli 2013 11:09:

    [...]

    Als je je instellingen heb staan op uitbetalen, dan doen ze dat.
    Wel slordig dat ze je geen info geven op de mogelijkheid van stockuitkering.
    Met aandelen als Shell en Boskalis wordt me overigens wel de keus gegeven.
    En een fonds als Holland Coll betaalt gewoon cash uit.
28 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Management Brunel lijkt wat overvallen door mindere markt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links