Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,964 24 apr 2024 17:35
  • +0,030 (+0,30%) Dagrange 9,850 - 10,110
  • 1.139.888 Gem. (3M) 1,8M

Doodse stilte?

16 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 22 januari 2013 17:58
    quote:

    Izo schreef op 22 januari 2013 12:11:

    Micro trader, dan hebben wij wat gemeen .. ik zit er gem voor 4,55
    Wat denk jij wanneer wil je hem gaan verkopen?.

    Groet izo.
    ik zit er in voor 3.65 maar weet zeker dat we nog boven de 10 + gaan denk dat ik ze rond de 11 euro weg ga doen
    heb nu al een mooie winst maar als ik ze nu weg doe dan krijg ok spijd krijg ze nooit meer voor die koers
  2. [verwijderd] 17 februari 2013 04:21
    Air France/KLM is een aandeel wat nooit dividend zal geven, waar een goed resultaat betekent minder verlies dan het jaar ervoor. De enige hoop op rendement is dat iedereen lijntes trekt en dat het aandeel technisch gezien omhoog moet en men als lemmingen op die lijntjes gaat handelen. Totdat er een algehele correctie komt en AF ook naar beneden gaat en er weer andere lijntjes getrokken worden.
  3. Talk 19 februari 2013 17:12
    quote:

    mayday _DC6C schreef op 19 februari 2013 16:57:

    We zullen zien. Ik denk vrijdag vrije val van AF.
    Heb je dit cijferseizoen één aandeel uit de AEX gezien die minder heeft gepresteerd? Of waarvan de koers drastisch is afgenomen na bekendmaking van de cijfers? Geen TNT/PostNL of TomTom noemen, want die verliezen marktaandeel met de dag.
    Je moet nu toch aandelen bezitten. Technisch opwaarts potentieel van Air France is € 10.30!

    P.s. wat moeten mensen anders dan beleggen? Hier een aantal argumenten om juist te gaan beleggen in aandelen :
    - Inflatie hoger dan spaarrente (je koopkracht daalt)
    - Obligatiemarkten worden gemanipuleerd(Fed koopt laatste tijd 70 procent van de Amerikaanse staatsobligaties op. In Europa doet de ECB hetzelfde met noodlijdende landen via het OMT-programma)
    - Goudmarkt wordt door vooral het Westen gemanipuleerd (verkoop van paper gold)
    Het verleden leert ons, dat het nu rendabel is om juist te beleggen.

    GLTA
  4. [verwijderd] 20 februari 2013 10:01
    quote:

    mayday _DC6C schreef op 18 februari 2013 13:15:

    Denk zelf dat AF KLM flink zal terugvallen na de cijfers aanstaande vrijdag. Oorzaak:

    1) crisis (luxeproduct vliegen)
    2) concurrentie Easyjets, Ryan Air
    3) concurrentie Dubai
    4) Tot nu toe geen schuld afgebouwd
    5) hoge brandstofprijzen

    Koers terug naar de 6 lijkt me aanstaande.

    Wat een kul argumenten. Je noemt allerlei redenen die al jaren spelen. Problemen zijn bekend, meeste punten gelden voor alle grote airlines. Maar het gaat erom hoe je er als bedrijf mee omgaat. Niet voor niets dat de koers van AF/KLM weer zo opgekrabbeld is.
16 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links