Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Boskalis, de winnaar van 2013

6 Posts
| Omlaag ↓
  1. Drentenier1 17 januari 2013 21:36
    Beste IEX-beleggers,

    Jullie weten dat ik niet zoveel berichten op formums zet. Ik was een grote fan van Accel (circa 10 jaar geleden), daarna van Brill en vervolgens van Nedap. In de laatste ben ik nog steeds een "groot-aandeelhouder". Maar ik heb nu een substantiele positie genomen in Boskalis vanwege het feit dat ze een wereldspeler gaan worden in de maritieme sector. Zowel op het gebied van baggeren, slepen (Smit) als het vervoer van grote objekten (Dockwise). Containerschepen worden steeds groter, dus havens moeten dieper worden. Milieu-eisen worden strenger dus gestrande schepen moeten snel geborgen worden (smit) en de waterspiegel stijgt (Bos Kalis) dwz dijken/kusten moeten worden verhoogd. Verwacht geen sterk stijgende koers op korte termijn, dit is een investering voor de langere termijn.
  2. forum rang 4 guusje 18 januari 2013 18:45
    @ drentenier, Klopt helmaal wat u over Boskalis schrijft, ik verwacht dat de koers nog wel even op zijn plaats blijft, i.v.b met het integreren en het overnemen van Dockwise,en de geeltelijke emissie.
    Boskalis word zo een interessant bedrijf in de maritieme sector en infrastructuur.
    Heb zelf een tamelijk belang in Boskalis waar ik voor de LT in blijft zitten.
  3. forum rang 4 guusje 19 januari 2013 10:03
    quote:

    guusje schreef op 18 januari 2013 18:45:

    @ drentenier, Klopt helmaal wat u over Boskalis schrijft, ik verwacht dat de koers nog wel even op zijn plaats blijft, i.v.b met het integreren en het overnemen van Dockwise,en de gedeeltelijke emissie.
    Boskalis word zo een interessant bedrijf in de maritieme sector en infrastructuur.
    Heb zelf een tamelijk belang in Boskalis waar ik voor de LT in blijft zitten.

  4. forum rang 10 voda 15 februari 2013 18:33
    quote:

    tiekoes1 schreef op 15 februari 2013 18:23:

    Voor iedereen die in boskalis beleggen vorige week 10 februari was er een uitzending van de vpro.
    Labyrint.
    Schatten van de diepzee.
    Boskalis kwam nu met het bericht om fosfaat te gaan delven is zeer het kijken waard.
    gr Jose.
    En wat info erbij!

    www.wetenschap24.nl/programmas/labyri...

    www.wetenschap24.nl/nieuws/artikelen/...

    www.youtube.com/watch?v=Py8tp7DfvEE

    www.kennislink.nl/publicaties/labyrin...

    www.duikeninbeeld.tv/nieuws/bericht/o...

    etc.

    Graag, gedaan.
6 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 860,01 -0,62%
EUR/USD 1,0655 +0,11%
FTSE 100 7.895,85 +0,24%
Germany40^ 17.714,20 -0,69%
Gold spot 2.392,50 0,00%
NY-Nasdaq Composite 15.282,01 -2,05%

Stijgers

WDP
+3,12%
Kendrion
+2,92%
EBUSCO...
+2,67%
Vopak
+2,61%
NX FIL...
+2,17%

Dalers

JUST E...
-5,11%
TomTom
-4,68%
Fugro
-4,30%
ASMI
-4,00%
BESI
-3,64%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links