Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

DEUTSCHE POSTBK II VAR% 2004-PERP 23/12

142 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 8 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Stapelaar 11 oktober 2021 23:26
    quote:

    Cosy schreef op 11 oktober 2021 18:40:

    Ik heb (in tegenstelling tot wat ik normaal altijd doe) geen notities over dit fonds.
    Maar uit mijn hoofd zeg ik dat ie al een paar jaar aflosbaar is op 23 december.
    Maar wel met een maand opzegtermijn.
    Misschien dat iemand het hier exact weet......
    Klopt
  2. berendien 28 december 2021 20:17
    Nóg een reden om heel snel weg te zijn bij Saxo... Bij De Giro is de rente gisteren al bijgeschreven, maar bij Saxo uiteraard nog steeds niet, ook bij mij niet.... Heeft geen zin om een ticker te sturen, dat duurt minstens 2 weken voordat je antwoord krijgt.

    Saxo is bij een ander aandeel zelfs in staat geweest om het dividend te boeken op de Binck-rekening, terwijl ik dus al was overgezet naar Saxo en niets meer kan doen met de oude Binck-rekening. Het is dat ik het zelf door had en aan de bel heb getrokken. Saxo heeft het toen wel overgeboekt voor me, maar een excuus kon er niet af..... Mijn vertrouwen in Saxo is door dit soort grappen ver te zoeken.
  3. pukka 28 december 2021 21:20
    Ja hier ook alleen de hoofdsom en (nog) niet de rente, ook Saxo. Mijn ervaring bij Saxo is dat de coupons wel kloppen en netjes geadministreerd worden echter steeds 2/3 dagen te laat. Heb hier al een ticket over aangemaakt en ze gaven aan dat de coupons direct worden doorgevoerd zodra ze bij hun ontvangende bank binnen zijn. Ik dacht dat Saxo zelf een bank was. Maar goed heb me hier ook maar bij neergelegd omdat alles tot nog wel ontvangen is. (Ook mijn US prefs en reits)
  4. aard 29 december 2021 23:58
    ga mogelijk ook weg, verwacht dadelijk dat ik de korting die ik bij Binck had kwijt ben en dan vind ik het te duur worden. Ik deed al geen nieuwe transacties meer bij Binck en ben met deze portefeuille niet meer actief is mn rente en dividend ontvangen.

    Probleem is wel waar naartoe. Ik heb al een account bij Degiro (hier wel tevreden over, platform en kosten) en Lynx (platform niet gebruikersvriendelijk, kosten en wat je kunt kopen wel ok) maar wil graag nog een derde brooker erbij ivm spreiding. Wat zou dan nog een goede keuze kunnen zijn qua kosten en platform?
  5. forum rang 5 devil80 30 december 2021 09:26
    quote:

    aard schreef op 29 december 2021 23:58:

    ga mogelijk ook weg, verwacht dadelijk dat ik de korting die ik bij Binck had kwijt ben en dan vind ik het te duur worden. Ik deed al geen nieuwe transacties meer bij Binck en ben met deze portefeuille niet meer actief is mn rente en dividend ontvangen.

    Probleem is wel waar naartoe. Ik heb al een account bij Degiro (hier wel tevreden over, platform en kosten) en Lynx (platform niet gebruikersvriendelijk, kosten en wat je kunt kopen wel ok) maar wil graag nog een derde brooker erbij ivm spreiding. Wat zou dan nog een goede keuze kunnen zijn qua kosten en platform?
    Ik gebruik Cortal Consors om obligaties te handelen en Interactive Brokers voor wereldwijd, aandelen, etfs, opties, futures...
142 Posts
Pagina: «« 1 ... 3 4 5 6 7 8 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 865,35 -1,07%
EUR/USD 1,0680 +0,08%
FTSE 100 7.847,99 +0,35%
Germany40^ 17.771,70 +0,01%
Gold spot 2.374,82 +0,59%
NY-Nasdaq Composite 15.683,37 -1,15%

Stijgers

B&S Gr...
+8,35%
PostNL
+7,07%
Fugro
+4,29%
Van La...
+1,90%
Sif Ho...
+1,51%

Dalers

TomTom
-14,98%
VIVORY...
-10,98%
Alfen ...
-7,35%
ASML
-6,68%
FASTNED
-5,86%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links