Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Zin in een Franse pennystock?

28 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 18 december 2011 13:24
    quote:

    Pennystocker schreef op 14 december 2011 09:02:

    Hmm, dan zie ik het al gebeuren dat een aantal vervelende personen mijn naam daar gaan misbruiken. Hier is al regelmatig laster, etc. Wel jammer want volgens mij heb ik een leuk aandeel gevonden, ik plaats het hier onder de Franse aandelen bij "welke moet ik kopen" o.i.d.
    Niks van aan trekken. Iedereen heeft toch recht op zijn mening?
  2. [verwijderd] 10 januari 2012 19:21
    quote:

    Pennystocker schreef:

    King, ik plaats het even hier omdat ik anders niet weet hoe ik het je kan laten weten. Kijk eens naar:

    www.euronext.com/trader/charts/charts...

    Klik daarna op 3 jarige grafiek, vrijwel identieke situatie als Happydoo alleen nog niet zo gestegen als dat Happydoo heeft gedaan.
    Alvast een bescheiden plus van +25% ik ben benieuwd naar de komende dagen.
  3. forum rang 8 Leefloon 9 januari 2019 18:08
    Zijn er Franse pennystocks en/of warrants van bedrijven die in 2018 waarschijnlijk gewoon een gezonde nettowinst behalen, en dat in 2019 vermoedelijk ook zonder doen. Zonder hoop, handel en dromen. In 3 woorden: een Franse Accentis. Laten we zeggen dat de grens voor een pennystock 2 euro in deze vraag is.

    Vooralsnog lijkt de koers een makkelijk eerste filter, maar wie weet zijn er Franse aandelen met een absoluut lage koers, die toch een WPA kennen van ergens tussen de 0,00004 en 0,04. Ik zag er geen, maar gegevens zijn niet allemaal even consequent beschikbaar.

    Met Accentis bedoel ik een aandeel met een koers van enkele centen, met een lage WPA door een in dat geval belachelijk aantal uitstaande aandelen. Een reden voor de introductie van koersen met 4 cijfers achter de komma.
  4. [verwijderd] 5 februari 2019 00:49
    quote:

    Leefloon schreef op 9 januari 2019 18:08:

    Zijn er Franse pennystocks en/of warrants van bedrijven die in 2018 waarschijnlijk gewoon een gezonde nettowinst behalen, en dat in 2019 vermoedelijk ook zonder doen. Zonder hoop, handel en dromen. In 3 woorden: een Franse Accentis. Laten we zeggen dat de grens voor een pennystock 2 euro in deze vraag is.

    Vooralsnog lijkt de koers een makkelijk eerste filter, maar wie weet zijn er Franse aandelen met een absoluut lage koers, die toch een WPA kennen van ergens tussen de 0,00004 en 0,04. Ik zag er geen, maar gegevens zijn niet allemaal even consequent beschikbaar.

    Met Accentis bedoel ik een aandeel met een koers van enkele centen, met een lage WPA door een in dat geval belachelijk aantal uitstaande aandelen. Een reden voor de introductie van koersen met 4 cijfers achter de komma.
    Adomos.

    30M aandelen, marketcap nog geen €24M.
    dit jaar zo`n €3M winst.
    Volgend jaar €5M, en in 2022 is €10M winst goed mogelijk.
  5. forum rang 8 Leefloon 26 april 2019 12:07
    Het nietige NR21 is verhuisd van hoofdmarkt Brussel naar Parijs. Een andere wijziging is dat dit aandeel geen double fixing meer is, maar doorlopend verhandeld wordt. In theorie zijn er dan soms kansjes om een market verkooporder e.d. in een leeg orderboek op te pikken. Waarmee niet gezegd is dat dit aandeel wel of niet €0,01 waard, noch of grote koersafwijkingen snel genoeg worden toegelaten door Euronext.

    In Brussel is er in heel 2018 niet gehandeld in dit aandeel. "Doorlopend verhandeld" is dus zeer relatief. Een paar dagen geleden zijn er zowaar 1000 verhandeld, op de eerste dag van de (toen nog secundaire) notering in Parijs. Per 3 mei zou de Brusselse notering moeten komen te vervallen.
  6. forum rang 8 Leefloon 31 januari 2020 23:35
    Brede spread bij live.euronext.com/en/product/equities..., waar iemand van een "belegging" van €0,82, 40 aandelen, deze week €10,40 heeft weten te maken (+1.168,29%). Exclusief 50% provisie bij aan- en verkoop. De threshold beweegt inmiddels weer richting het zuiden, door market verkoopordertjes (448 aandelen).
28 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 873,66 -1,18%
EUR/USD 1,0621 -0,04%
FTSE 100 7.860,21 -1,32%
Germany40^ 17.787,80 -1,32%
Gold spot 2.372,25 -0,46%
NY-Nasdaq Composite 15.885,02 -1,79%

Stijgers

VIVORY...
+4,06%
FASTNED
+1,45%
B&S Gr...
+1,33%
Alfen ...
+1,00%
AZERION
+0,12%

Dalers

Arcelo...
-5,45%
SBM Of...
-5,18%
Accsys
-4,20%
Aperam
-4,13%
BESI
-3,12%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links