Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel UNILEVER PLC AEX:UNA.NL, GB00B10RZP78

  • 47,590 25 apr 2024 17:35
  • +2,630 (+5,85%) Dagrange 46,450 - 47,820
  • 4.412.853 Gem. (3M) 1,4M

Beursweek 21 t/m 25 februari 2011

4 Posts
| Omlaag ↓
  1. Espanjolles 21 februari 2011 00:43
    Ondanks dat Unilever een defensief aandeel is en waarschijnlijk niet veel gebeurt in een week, misschien toch leuk om een weekdraadje te posten. Daarnaast ook erg handig om eventueel in de toekomst dingen op datum terug te zoeken!

    Voor komende week verwacht ik een verdere oplopende koers. De AEX staat toch op spanning en een defensief aandeel als unilever is dan erg in trek.
  2. [verwijderd] 21 februari 2011 13:21
    quote:

    Espanjolles schreef op 21 februari 2011 00:43:

    Ondanks dat Unilever een defensief aandeel is en waarschijnlijk niet veel gebeurt in een week, misschien toch leuk om een weekdraadje te posten. Daarnaast ook erg handig om eventueel in de toekomst dingen op datum terug te zoeken!

    Voor komende week verwacht ik een verdere oplopende koers. De AEX staat toch op spanning en een defensief aandeel als unilever is dan erg in trek.
    was inderdaad een van de belangrijkste redenen voor mij om in te stappen. De trend wordt langzamerhand, zoals altijd bij een defensief aandeel, stijgend. Vandaag eindelijk boven de 23.00 en het ziet er naar uit, dat dat blijvend is, al moet je dat natuurlijk nooit te vroeg roepen.
  3. [verwijderd] 22 februari 2011 20:17
    quote:

    André S schreef op 22 februari 2011 14:41:

    Beste Alrob: Je post al een paar keer over boven E 23,- maar ik zie het op E 21,92 staan nu.
    tja helaas, ik had niet verwacht, dat Libie zo´n invloed zou hebben op de beurzen, en met name niet op de beurzen in Amerika. Dus morgen zet ik de knop om en ga short.
4 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Gaat Unilever eindelijk de langverwachte sprong omhoog maken?

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links