Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Sligro Food Group AEX:SLIGR.NL, NL0000817179

  • 14,240 24 apr 2024 12:46
  • +0,080 (+0,56%) Dagrange 14,120 - 14,240
  • 8.049 Gem. (3M) 27,9K

Recentelijke beweging van de koers

4 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 7 september 2010 21:39
    Werd de koers van het aandeel na een Voor sligro begrippen neerwaarste val opgevangen. Op het nieuws dat de overname van Sanders supermarkten succesvol was afgerond en vervolgens extra in het zonetje gezet door beleggers die uit de hoofd fondsen op de aex vluchten in kleinere en dan met name veilige ondergewaardeerde aandelen. Sligro dus.
    Lijkt de intresse nu weer wat weg gevallen.
    Omdat er weinig nieuws is om op te kunnen reageren ben ik van mening dat dit het resultaat is van tijdelijke kleine prijzen oorlog in supermarkt land .
    Voor sligro is dit niet gevaarlijk. maar voor mensen met weinig geduld en een passie voor een immer voortdurende zoektocht naar meer waaghalzerij en bijhorende ( mogelijk! ) explosieve rendementen, duurt dit te lang.

    Op de lange termijn zie ik aleen maar positieve effeckten hiervan. Mensen we zijn net ontsnapt aan een crediet crisis dus is verlaging van de prijzen voor supermarkten de manier om de laatste ongewilde stuiptrekkingen van organisaties die op omvallen staan te beëindigen.

    vriendelijke groet en beleg met plezier en wijsheid
  2. [verwijderd] 10 september 2010 17:13
    idd erg lage volumes de laatste paar dagen. Op zich zegt dat niks , men weet niet wat te doen . besluitloosheid over de economie denk ik . Er zijn nog steeds stemmen , neem dr doom of dichter bij huis Kees de Kort die geloven in een dubbele dip en als je puur naar de cyfers kijkt is het natuurlijk nog steeds geen koek en ei.
    Ik ben van mening dat we nog wel wat hoger kunnen omdat er nog steeds sprake is van groei er zijn ongeveer net zo veel positieve als negatieve indickatoren om de economische verandering te voorspellen.
    dus wacht men af . maar omdat sligro niet echt een Cyclisch aandeel is eerder defensief zeg ik instappen laat de rest maar afwachten. En nakijken langs de zijlijn.
    Erg onprofesioneel ook van Richard Withagen van SNS om nog steeds geen hoger koers doel te geven voor Sligro maar ik denk dat hij nog wel komt met een advies koers boven de huidige koers . Er komt nog van alles aan voor Sligro en dan bedoel ik positieve dingen.
4 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Langzaam herstel Sligro na moeilijke jaren

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links