Inloggen

Login

Wachtwoord vergeten?

Persbericht: samenwerking Lenovo

Volgen

Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
14 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
[verwijderd]
0
AMSTERDAM (Dow Jones)--TIE Holding nv maakt donderdag bekend dat partnermaatschappij CNET Content Solutions gaat samenwerken met Lenovo Group Ltd om de webcontent met merk- en productinformatie van Lenovo wereldwijd aan klanten beschikbaar te stellen via de systemen van CNET.

TIE maakt geen financiele details bekend van de samenwerking met Lenovo, de grootste PC-fabrikant van China.

TIE en CNET Content Solutions werken samen op het gebied van het beschikbaar stellen van online-informatiesystemen voor verkoop en marketing van consumentenelektronica.

- Door Bart Koster; Dow Jones Nieuwsdienst; +31 20 571 5201; bart.koster@dowjones.com

(END) Dow Jones Newswires

June 24, 2010 04:09 ET (08:09 GMT)

Copyright (c) 2010 Dow Jones & Company, Inc.

[verwijderd]
0
Waar blijft Deo met z'n (vast) negatieve visie op deze samenwerking? ik denk dat t iets gaat worden over het ontbreken van financiele gegevens....:)
ramptoerist
0
quote:

Fons_3 schreef:

Waar blijft Deo met z'n (vast) negatieve visie op deze samenwerking? ik denk dat t iets gaat worden over het ontbreken van financiele gegevens....:)

TIE is een succes. De Financiële details gaan we vanzelf zien bij de KW cijfers.
aextracker
0
Forumlezers,

Even ter verificatie van de aanhoudende discussie met Deo & Co alhier omtrent de vraag;
- wanneer is iets folderen en wat is inhoud \verwachtingen omtrent TIE delen ?
- wat is bashen ?

Quote (hele bericht)

aextracker - 14 jun 10, 21:34 | Reageer | Quote | Dit is niet OK | Aanbevolen:0

Deodorant schreef:

aextracker schreef:

Kom 's met een inhoudelijk bericht omtrent TIE.

Niet nodig, de resultaten spreken voor zichzelf.

Deo,
Toe nou, je kan beter Deo !
Ik begrijp dat je opnieuw besloten hebt de volgende rit van een 100% koersrendementskans met TIE opnieuw te missen?
Wel een consistent beleggingsvisie !
Pleit voor je.
Spreek je tzt rond de koers Euro 0,24.
Ik respecteer je keuze, maar vond het zelf een goed moment afgelopen week weer in te stappen.

Afwachten wanneer JS terug komt uit de States en wat het persbericht zegt omtrent CBS\Cnet deal. 'k schat in ergens in juni berichtgeving te verwachten. Geen bericht is m.i. slecht bericht (lees ; uitstel invulling partnership en potenTIEel).

Tracker

Unquote.

Mijn verwijzing naar JS' trip naar de USA en CNET was een letterlijke quote van JS op de AvA.
Hij schiep geenszins een verwachting , maar meldde dat hij in juni 2010 uiterlijk zich ten doel stelde een bericht (goed of slecht)omtrent de samenwerking met Cnet te realiseren. Dit n.a.v. zijn antwoord , dat aan de partnership met CNET tot op dat moment geen omzetverwachting werd gekoppeld.

JS , de man die TIE op de rit blijkt te zetten, gestaag doorwerkt, zich aan zijn woorden houdt. Dat geeft vertrouwen.

Een uitspraak i.r.t. Samar en de golden sandwich boys mag nog in juni verwacht worden (als de rechtbank niet opnieuw verdaagd).

Deo,
De TIE forum lezer beslist zelf wie feiten meldt en wie inhoudsloos kritiek spuit Bashen) en op de man speelt.
Ik vraag me eerlijk af wat je drijft om dit aanhoudend te doen en niet te investeren, beleggen of iets zinnigs te melden over TIE ?

Faites vos jeux naar believen.

Tracker.

[verwijderd]
0
quote:

Geronimo_69 schreef:

AMSTERDAM (Dow Jones)--TIE Holding nv maakt donderdag bekend dat partnermaatschappij CNET Content Solutions gaat samenwerken met Lenovo Group Ltd om de webcontent met merk- en productinformatie van Lenovo wereldwijd aan klanten beschikbaar te stellen via de systemen van CNET.

TIE maakt geen financiele details bekend van de samenwerking met Lenovo, de grootste PC-fabrikant van China.

TIE en CNET Content Solutions werken samen op het gebied van het beschikbaar stellen van online-informatiesystemen voor verkoop en marketing van consumentenelektronica.

- Door Bart Koster; Dow Jones Nieuwsdienst; +31 20 571 5201; bart.koster@dowjones.com

(END) Dow Jones Newswires

June 24, 2010 04:09 ET (08:09 GMT)

Copyright (c) 2010 Dow Jones & Company, Inc.

ze zitten er in bij Capgemini, Orders uit Thailand en nu deze samenwerking weer, ze zijn heel goed bezig bij Tie, maar dat roep ik al tijden, hoop dat het nu in de rest van de wereld gaat doordringen ..........
dot100
0
quote:

aextracker schreef:

Forumlezers,

Even ter verificatie van de aanhoudende discussie met Deo & Co alhier omtrent de vraag;
- wanneer is iets folderen en wat is inhoud \verwachtingen omtrent TIE delen ?
- wat is bashen ?

Quote (hele bericht)

aextracker - 14 jun 10, 21:34 | Reageer | Quote | Dit is niet OK | Aanbevolen:0

Deodorant schreef:

aextracker schreef:

Kom 's met een inhoudelijk bericht omtrent TIE.

Niet nodig, de resultaten spreken voor zichzelf.

Deo,
Toe nou, je kan beter Deo !
Ik begrijp dat je opnieuw besloten hebt de volgende rit van een 100% koersrendementskans met TIE opnieuw te missen?
Wel een consistent beleggingsvisie !
Pleit voor je.
Spreek je tzt rond de koers Euro 0,24.
Ik respecteer je keuze, maar vond het zelf een goed moment afgelopen week weer in te stappen.

Afwachten wanneer JS terug komt uit de States en wat het persbericht zegt omtrent CBS\Cnet deal. 'k schat in ergens in juni berichtgeving te verwachten. Geen bericht is m.i. slecht bericht (lees ; uitstel invulling partnership en potenTIEel).

Tracker

Unquote.

Mijn verwijzing naar JS' trip naar de USA en CNET was een letterlijke quote van JS op de AvA.
Hij schiep geenszins een verwachting , maar meldde dat hij in juni 2010 uiterlijk zich ten doel stelde een bericht (goed of slecht)omtrent de samenwerking met Cnet te realiseren. Dit n.a.v. zijn antwoord , dat aan de partnership met CNET tot op dat moment geen omzetverwachting werd gekoppeld.

JS , de man die TIE op de rit blijkt te zetten, gestaag doorwerkt, zich aan zijn woorden houdt. Dat geeft vertrouwen.

Een uitspraak i.r.t. Samar en de golden sandwich boys mag nog in juni verwacht worden (als de rechtbank niet opnieuw verdaagd).

Deo,
De TIE forum lezer beslist zelf wie feiten meldt en wie inhoudsloos kritiek spuit Bashen) en op de man speelt.
Ik vraag me eerlijk af wat je drijft om dit aanhoudend te doen en niet te investeren, beleggen of iets zinnigs te melden over TIE ?

Faites vos jeux naar believen.

Tracker.

Minder schreeuwen en meer schamen, tracker. Dat is mijn advies.

Recent een halvering van de koers, en in jaren gemeten is het een NUL-resultaat.

Jij pusht TIE al jaren, dus niet schoppen tegen de klokkenluider, die het beter ziet.
Staat zo slordig.

ramptoerist
0
Blur. meer kan ik er niet van maken. benieuwd wat voor ""verrassingen"" we straks weer gaan zien.
[verwijderd]
0
prachtig nieuws hoor, maar Tie doet gewoon wat het moet doen. De huidige koers weerspiegelt wat Tie waard is, inclusief dergelijke deals. Iedere belegger kan dat zo uitrekenen. En daar kan geen verkoopverhaaltje tegenop.
ramptoerist
0
quote:

de_beleggert schreef:

prachtig nieuws hoor, maar Tie doet gewoon wat het moet doen. De huidige koers weerspiegelt wat Tie waard is, inclusief dergelijke deals. Iedere belegger kan dat zo uitrekenen. En daar kan geen verkoopverhaaltje tegenop.

Nou, in hoeverre is dit prachtig nieuws. Want wat voor belang heeft TIE in Cnet , % .
Want Cnet heeft de deal binnen, niet TIE.
[verwijderd]
0
Tie wordt voor Content Syndication per transactie betaald, dus Tie profiteert er wel van.
vreemd vermogen
0
In drie weken tijd 3 mooie berichten. Nieuwe strategie van TIE??
Ziet er positief uit.
Denk dat ik volgende week maar eens wat ga aanschaffen. Op de gok. Cijfers waren niet best,maar er zit nu toekomstverwachting in. Lijkt of ze in Azie serieuze voet aan de grond krijgen.

jan
[verwijderd]
0
Beleggingstip: Tie doet het wel goed hoor. Het zal alleen niet leiden tot een hogere koers. Stel, in het zeer zeer optimistische scenario dat FY10 afgesloten wordt met een nettowinst van 2mln euro, dan is de wpa 2,5 ct. Het blijft behelpen met 82 miljoen uitstaande aandelen.

Echter: in het eerste half jaar FY10 is het nettoverlies 223K. Dus om 2mln winst te halen, moet Tie in 6 maanden 2,25 mln winst halen. Dat is natuurlijk niet realistisch.

Ik verwacht dat Tie het lopende boekjaar met een bescheiden winst afsluit en dat boekjaar 2011 de winst naar tussen de 0,5 en 1mln wordt vergroot.

met een bedrijfsomzet van 11-12 mln per jaar zijn dit magere winsten. De goede bedrijven in de sector halen een netto winst van 25% van de omzet. Met 82 mln aandelen moet de winst over heul veul aandelen verdeeld worden. Dus is de huidige koers een prima weerspiegeling van de waarde van Tie. En met deze vooruitzichten komen ze de komende 2 jaar niet boven de 20ct. Hoeveel gefolder, geboutiqueer of geverkoop ook.
14 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Direct naar Forum

TIE Kinetix Meer »

Koers 7,000   Verschil 0,00 (0,00%)
Laag 6,800   Volume 4.064
Hoog 7,050   Gem. Volume 337
22-jan-20 15:36
label premium