Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

iemand ervaring met Plus500?

29 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Peetiex 13 maart 2010 14:12
    quote:

    PJBeatproduction schreef:

    hebben jullie ervaring met plus500?
    graag jullie reacties
    fijne zooi, nooit aan beginnen !!
    Strijd gehad b.v. om "stoploss" die toevallig effe was geraakt.... kon dus nooit.
    Strijd gehad over terugboeking saldo: wekenlang geduurd.... stukje winst saldo gewoon verdwenen...

    Uiteraard nooit gelijk gekregen, geld terugboeken is een drama en duurt erg lang.
    Hun bonus systeem riekt naar oplichting, verdiep je maar es in de voorwaarden ervan.
    Tel. contact onmogelijk, emails staan in krakend nederlands, geen garantie's bij opheffing >> geld weg.

    Ze hebben een tijdje start premie gehad van 20,- dat was wel leuk speelgoed kon je alle gemaakte "gratis" winst afboeken tot die 20,-- , als je ooit je geld kreeg.
    Platform is wel erg simpel van opzet....

    goed en betrouwbaar CFD traden: RBS / marktindex
    marketindex.rbs.com/nl/Home.aspx
    Keurig platform, snel & je wordt perfect geholpen zowel telefonisch als schriftelijk.
    Bij RBS sluit je een echt contract af.
    Draai maar es een tijdje met hun demosetup, kun je daar winsten op draaien, dan kun je overstappen op een echt account.
    Met CFD moet je feitelijk in een keer goed zitten, anders gaat het hard van je af.

    De kosten die je kwijt bent is de spread (dwz je staat direct in de min bij openenen positie)
    Bij RBS is er onderling verschillende spread, je moet goed kijken of dat lonend is tov normale brokers.
    Een RBS goud is wel erg duur tov turbo-goud bij een broker.

    succes ermee, maar laat aub plus500 voor wat het is.

  2. [verwijderd] 6 februari 2011 14:05
    Ik denk tegen de tijd dat dit soort dingen geadverteerd worden op RTLZ en helemaal 17x op een dag dat de grote jongens al lang zijn ingestapt en de makke particuliertjes er nu achteraan lopen en het grote deel waarschijnlijk op hun bek zal gaan ten gunste van de grote jongens... Dat is in ieder geval hoe het meestal gaat...
  3. [verwijderd] 15 april 2011 11:05
    Dit staat op de site van de AFM:

    www.afm.nl/nl/consumenten/risico/waar...
    r/plus500-ltd-universal-engine-ltd.aspx

    Ik begrijp dus niet dat RTLZ zaken doet met dit bedrijf of ziet het toch anders?

    UPDATE : De link werkt niet, maar als je naar www.afm.nl gaat, vervolgens op "Consumenten" klikt en zoekt naar "Plus500", dan kom je bij de link die ik bedoel.
  4. [verwijderd] 18 april 2011 16:20
    quote:

    Peetiex schreef op 13 maart 2010 14:12:

    [...]

    fijne zooi, nooit aan beginnen !!
    Strijd gehad b.v. om "stoploss" die toevallig effe was geraakt.... kon dus nooit.
    Strijd gehad over terugboeking saldo: wekenlang geduurd.... stukje winst saldo gewoon verdwenen...

    Uiteraard nooit gelijk gekregen, geld terugboeken is een drama en duurt erg lang.
    Hun bonus systeem riekt naar oplichting, verdiep je maar es in de voorwaarden ervan.
    Tel. contact onmogelijk, emails staan in krakend nederlands, geen garantie's bij opheffing >> geld weg.

    Ze hebben een tijdje start premie gehad van 20,- dat was wel leuk speelgoed kon je alle gemaakte "gratis" winst afboeken tot die 20,-- , als je ooit je geld kreeg.
    Platform is wel erg simpel van opzet....

    goed en betrouwbaar CFD traden: RBS / marktindex
    marketindex.rbs.com/nl/Home.aspx
    Keurig platform, snel & je wordt perfect geholpen zowel telefonisch als schriftelijk.
    Bij RBS sluit je een echt contract af.
    Draai maar es een tijdje met hun demosetup, kun je daar winsten op draaien, dan kun je overstappen op een echt account.
    Met CFD moet je feitelijk in een keer goed zitten, anders gaat het hard van je af.

    De kosten die je kwijt bent is de spread (dwz je staat direct in de min bij openenen positie)
    Bij RBS is er onderling verschillende spread, je moet goed kijken of dat lonend is tov normale brokers.
    Een RBS goud is wel erg duur tov turbo-goud bij een broker.

    succes ermee, maar laat aub plus500 voor wat het is.

    Die strijd om een stoploss heb ik ook gehad met RBS.... je wordt daar ook veel te snel door de "airbag" eruit gegooid...:-(
    Een drama om te traden bij RBS... duurt dagen voordat je kunt beginnen omdat het geld dagen "kwijt" is... overboeken terug naar je eigen rekening gaat echter wel snel...

    Bij www.plus500.com/?id=15444&pl=2 ben je binnen 30 seconden na aanmelding en storting aan het handelen.
    terug overboeken duurt inderdaad wat langer omdat het van het buitenland moet komen.
    Ik heb zelf nog mooi alles teruggestort gekregen als ik eropm vroeg....
    Ze staan ook onder auspicien van de Engelse AFM dus lijkt me stug dat het 'n fraud zou zijn, garantie kan ik daar echter niet voor geven
  5. [verwijderd] 21 augustus 2011 11:05
    Ik ben al een tijdje op plus500 actief.namelijk op de Belgische afdeling ervan
    www.plus500.be
    en heb op heden nog geen problemen ondervonden.
    bij de eerste aanmelding kreeg ik 25€ bonus. vandaag 10e bonus. heb zelf nog geen storting verricht en heb toch bijna 150€ winst geboekt..
    Zal wel zien wat de toekomst brengt.
  6. [verwijderd] 21 augustus 2011 13:58
    quote:

    Erikske schreef:

    Ik ben al een tijdje op plus500 actief.namelijk op de Belgische afdeling ervan
    www.plus500.be
    en heb op heden nog geen problemen ondervonden.
    bij de eerste aanmelding kreeg ik 25€ bonus. vandaag 10e bonus. heb zelf nog geen storting verricht en heb toch bijna 150€ winst geboekt..
    Zal wel zien wat de toekomst brengt.
    wat is de reden van die extra 10 bonus? die staan bij mij in de Nederlandse versie in elk geval niet bijgeschreven.

    verder trouwens goede ervaringen met plus500, uitbetalen gaat goed.Kosten uitzonderlijk laag.
  7. [verwijderd] 27 maart 2014 10:14
    quote:

    Erikske schreef op 21 augustus 2011 11:05:

    Ik ben al een tijdje op plus500 actief.namelijk op de Belgische afdeling ervan
    www.plus500.be
    en heb op heden nog geen problemen ondervonden.
    bij de eerste aanmelding kreeg ik 25€ bonus. vandaag 10e bonus. heb zelf nog geen storting verricht en heb toch bijna 150€ winst geboekt..
    Zal wel zien wat de toekomst brengt.
    Beste Erikske,

    Ik ben student aan de NHTV Breda en doe een onderzoek over online-traders. Zou ik u misschien wat vragen mogen stellen?
    Mijn emailadres is 071685@nhtv.nl , als u me zou willen helpen kunt een email sturen naar dat adres, zodat ik u ook kan bereiken.

    Met vriendelijke groet,
    Ruben
  8. Achteraf gezien... 27 maart 2014 10:30
    Zo werkt Phishing (het los proberen te krijgen van info om internet- of identiteitsfraude te plegen)

    In de koffiekamer ineens aantal draadjes met vragen over Plus 500 en alleen in die een Ruben die zich voordoet als student die een onderzoek doed en vraagt om hem te mailen.

    TRAP ER NIET IN!
  9. [verwijderd] 27 maart 2014 21:26
    Ik heb goede ervaringen met Plus500 ( www.plus500.com/nl/?id=9427&tags=... ). Als trader en als affiliate ( www.500affiliates.com/PaymentPlans.as... )ken ik ze als een zeer betrouwbare en professionele partner. Ik werk nu al 4 jaar met ze en ze hebben altijd keurig netjes betaald en stonden me bij vragen snel en vriendelijk te woord.
  10. [verwijderd] 4 april 2014 12:59
    @Achteraf gezien... serieus? op elke draad? get your facts straight first. Ik ben gewoon een student!
    Oprecht geen phishing jongens, jullie mogen mijn school bellen als dat nodig geacht word. nl.linkedin.com/in/rubenvanherpen/ dat is mijn linkedin profiel.

    Ik ben gewoon opzoek naar respondenten voor mijn onderzoek en het is echt heel lastig om daar aan te komen. Een eigen draad acht ik weinig waardevol vanwege de animo, maar misschien wel een poging waard, bedankt voor dat advies.

    quote:

    Achteraf gezien... schreef op 27 maart 2014 10:30:

    Zo werkt Phishing (het los proberen te krijgen van info om internet- of identiteitsfraude te plegen)

    In de koffiekamer ineens aantal draadjes met vragen over Plus 500 en alleen in die een Ruben die zich voordoet als student die een onderzoek doed en vraagt om hem te mailen.

    TRAP ER NIET IN!
29 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 865,99 +0,07%
EUR/USD 1,0661 -0,09%
FTSE 100 7.874,03 +0,33%
Germany40^ 17.834,30 +0,36%
Gold spot 2.372,17 +0,47%
NY-Nasdaq Composite 15.683,37 -1,15%

Stijgers

VIVORY...
+11,27%
JUST E...
+5,59%
Air Fr...
+3,84%
Alfen ...
+2,40%
Vastned
+1,83%

Dalers

Pharming
-7,34%
PostNL
-6,45%
Avantium
-5,04%
ASMI
-4,62%
BESI
-2,49%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links