Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Arcadis AEX:ARCAD.NL, NL0006237562

  • 59,600 16 apr 2024 17:35
  • +0,550 (+0,93%) Dagrange 58,100 - 60,100
  • 192.175 Gem. (3M) 133,6K

En weer een opdracht voor Arcadis

70 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 7 juli 2009 15:13
    Verstandig Jank een vakantiehuisje dichtbij te hebben.Scheelt een heleboel reistijd.

    Geduld is een schone zaak zeggen ze,maar met beleggen heb ik dat niet.Tenminste als ik op winst sta.Bij verlies heb ik weer teveel geduld.'tIs nooit goed dus.

    Jij blijkt dus verstandiger te zijn,in dit geval.

    Marijke is denk ik verdwaalde en uitgeputte postduiven aan het zoeken.

    'tBeste.
  2. [verwijderd] 7 juli 2009 19:55
    quote:

    e.veste schreef:

    Verstandig Jank een vakantiehuisje dichtbij te hebben.Scheelt een heleboel reistijd.

    Geduld is een schone zaak zeggen ze,maar met beleggen heb ik dat niet.Tenminste als ik op winst sta.Bij verlies heb ik weer teveel geduld.'tIs nooit goed dus.

    Jij blijkt dus verstandiger te zijn,in dit geval.

    Marijke is denk ik verdwaalde en uitgeputte postduiven aan het zoeken.

    'tBeste.
    Ik heb ook wel eens gedwongen geduld hoor e.veste. Bij een fikse achterstand van een fonds waarvan ik abslouut geloof, dat dit weer zal herstellen.

    Ik kocht Arcadis na de cijfers en dacht slim te zijn, niet dus

    Ik hield ze omdat ik "bijna "zeker" wist, dat dit wel goed zou komen. Ietsje slimmer dan maar weer

    Zelfs kortetermijn beleggers kunnen wel een gedwongen langetermijn beleggers worden door verkeerde of te snelle aankopen.

    En bij een goed fonds is verkopen voor mij geen optie tot ik er een 25% winst op kan behalen

    En over postduiven gesproken. Ik las in de krant van een winnaar waarvoor minimaal € 100.000 gevangen moet worden. De internationale belangstelling is groot, zelfs uit Japan

    Dat zal toch zeker niet voor de consumptie zijn ? :-)

    groet
    Jan
  3. [verwijderd] 9 juli 2009 15:17
    quote:

    visje2 schreef:

    Kan dit geleuter in een overeenkomstig draadje dan kunnen we ons weer concentreren op het aandeel.
    Als je het geleuter vind ga je toch fijn ergens anders reageren.

    Het is een vrij forum en daar verander jij niets aan

    Trouwens moeilijk he om je op dit aandeel te concentreren.

    Is er veel nieuws dan ?

    Ik ben pro Arcadis en gelukkig blijven zitten maar zoveel valt er ook niet te vertellen, dus als wij wat anders te melden hebben doen we dat gewoon

    Ik hoop, dat je dit begrijpt en zoniet zal het mij een worst zijn
  4. [verwijderd] 9 juli 2009 23:59
    quote:

    e.veste schreef:

    Dag,

    gelukkig te lezen dat Jank weer met boot en al thuis is.Tenminste, die conclusie trek ik uit zijn bericht hierboven.Je zult maar in open water zitten tijdens zo'n onweersbui van de laatste dagen.Niet leuk.

    Verder moet ik iets erkennen.Ik zie de laatste tijd steeds meer dingen wat negatiever.Da's jammer, maar ja. M'n glas is zelfs soms niet eens half leeg, maar helemaal.
    Vorige week kon ik het dan ook niet laten om Arcadis te verkopen.Voor 12,10.
    Had ze hoog ingezet in de hoop dat ze niet zouden gaan.Gingen ze wel en had ik een half uur later al weer spijt.Voordat jullie het zeggen: zwak, zwak zwak.Als de koers in de buurt van de 11,50 komt, koop ik ze, denk ik, terug.Kan ik Jank toch een beetje steunen.

    Marijke, had je niet beter Arcadis kunnen kopen i.p.v. Porsche?

    Moeder natuur heeft het zo bepaalt,dat de zwaksten het eerst opgevreten worden.Dus die duif met gespalkte poot gaat er aan. Mar is goed bezig dus ze zal verzwakte duiven wel in een hokje houden totdat ze 100% fit zijn.De duif die ik zag kwam waarschijnlijk van een ander opvanghuis.Ook hiervan ken ik het adres niet dus vind het wel jammer niet te horen hebben gekregen waar ik met aangereden duiven naar toe moet.

    Wat Arcadis betreft is het wel weer eens tijd voor de aankondiging van een leuke order,niet.(kan de koers weer even naar beneden).

    Dag.




    En je echtgenote had nog zo gezegd : Arcadis niet verkopen, tss.

    En ja e.veste, ik had beter Arcadis kunnen kopen. Heb een paar stapels papier uitgeprint met de letters a r c a d i s, iets meer van de a en de i, want die vind ik veel sympathieker. Die papieren gooi ik straks in bad en ga daar dan heerlijk in rondwentelen, tegen mezelf brommend : had maar Arcadis gekocht i.p.v. Porsche, nu is je winst veel minder groot.

    En ja, wat 't opvangadres betreft, nu kan ik met een eenvoudig rebusje deze natuurlijk prijsgeven, maar ben bang dat 't dan storm gaat lopen en ik kies toch liever voor kwaliteit i.p.v. blablabla

    Nu ik toch bezig ben, ik ben geen postduiven aan het zoeken, ze melden zichzelf bij mij aan, 't moet wel gezellie blijven natuurlijk.

    Voor beide fourtyseven Jannemannen : Goede zaken morgen!

    groetjes van Marijke (en van Mar ook geloof ik)

  5. [verwijderd] 10 juli 2009 17:27
    quote:

    JanK1 schreef:

    Stil hier

    Jullie mogen naast Arcadis wel over iets anders communiceren hoor.

    Voorlopig wordt mijn winst elke dag groter. Zo zie je toch weer, dat geduld bij kwaliteitsfondsen loont

    groet
    Jan
    Had ik dus nooit moeten schrijven !

    Ik kom zojuist thuis, maar ik schrik niet zo snel, dus niet getreurd , komende week nieuwe ronde, nieuwe kansen
70 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Koersdoel gehaald: is Arcadis nog koopwaardig na +60%?

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links