Van Lanschot Kempen rondt inkoopprogramma van eigen aandelen af

Gepubliceerd op 7 jun 2019 om 18:23 | Views: 187

Amsterdam/'s-Hertogenbosch, 7 juni 2019

Van Lanschot Kempen heeft het aandeleninkoopprogramma succesvol afgerond. In de laatste periode, van 4 juni tot en met 7 juni 2019, heeft Van Lanschot Kempen 24.650 eigen aandelen (certificaten van gewone aandelen A) ingekocht. In deze periode zijn de aandelen ingekocht tegen een gemiddelde prijs van € 20,40 per aandeel voor een totaalbedrag van € 502.756.

In totaal zijn 370.000 aandelen ingekocht onder het inkoopprogramma tegen een gemiddelde prijs van € 21,49 per aandeel, voor een totaalbedrag van € 7.952.087.

Het programma werd op 21 februari 2019 aangekondigd. De ingekochte aandelen zullen worden gebruikt ter afdekking van de toe te kennen certificaten van aandelen aan medewerkers in het kader van het bestaande beloningsbeleid en aandelenplannen.

Meer informatie, waaronder het gedetailleerde overzicht van alle inkooptransacties verricht onder dit inkoopprogramma, is beschikbaar op www.vanlanschotkempen.com/inkoopaandelen.

Media Relations: 020 354 45 85; mediarelations@vanlanschotkempen.com
Investor Relations: 020 354 45 90;
investorrelations@vanlanschotkempen.com

Over Van Lanschot Kempen
Als wealth manager is Van Lanschot Kempen, met haar merknamen Van Lanschot, Evi en Kempen, actief in Private Banking, Asset Management en Merchant Banking, met als doel het behoud en de opbouw van vermogen van haar klanten. Van Lanschot Kempen, genoteerd aan Euronext Amsterdam, is de oudste onafhankelijke financiële instelling van Nederland met een geschiedenis die teruggaat tot 1737.

vanlanschotkempen.com

Disclaimer
Dit document is geen (uitnodiging tot het doen van een) aanbod tot het (ver)kopen of anderszins verkrijgen van of inschrijven op financiële instrumenten en is geen advies of aanbeveling om enige handeling te verrichten of na te laten.

This announcement is distributed by West Corporation on behalf of West Corporation clients.
Source: Van Lanschot Kempen via Globenewswire

Aandeel Kies Hudige trend