Van Lanschot Kempen: AVA stelt jaarrekening 2018 vast en stemt in met herbenoeming Willy Duron en Be

Gepubliceerd op 22 mei 2019 om 17:40 | Views: 449

's-Hertogenbosch, 22 mei 2019

De algemene vergadering van aandeelhouders (AVA) heeft op 22 mei 2019 de jaarrekening 2018 vastgesteld.

De AVA, die vandaag werd gehouden in 's-Hertogenbosch, ging ook akkoord met alle overige in stemming gebrachte voorstellen. De AVA heeft onder meer ingestemd met de voorgestelde herbenoeming van Willy Duron voor een periode van twee jaar en de herbenoeming van Bernadette Langius voor een periode van vier jaar als lid van de Raad van Commissarissen.

Daarnaast hebben de aandeelhouders ingestemd met het voorstel om een dividend in contanten uit te keren van € 1,45 per gewoon aandeel A.

De volledige agenda en de toelichting daarop is beschikbaar op vanlanschotkempen.com/AVA. De relevante dividenddata staan onderaan dit bericht.

FINANCIËLE AGENDA 2019

24 mei 2019                       Ex-dividend datum
27 mei 2019                       Record date
3 juni 2019                         Betaaldatum dividend 2018
27 augustus 2019              Publicatie halfjaarcijfers 2019

Media Relations: 020 354 45 85; mediarelations@vanlanschotkempen.com
Investor Relations: 020 354 45 90;
investorrelations@vanlanschotkempen.com

Over Van Lanschot Kempen
Als wealth manager is Van Lanschot Kempen, met haar merknamen Van Lanschot, Evi en Kempen, actief in Private Banking, Asset Management en Merchant Banking, met als doel het behoud en de opbouw van vermogen van haar klanten. Van Lanschot Kempen, genoteerd aan Euronext Amsterdam, is de oudste onafhankelijke financiële instelling van Nederland met een geschiedenis die teruggaat tot 1737.

vanlanschotkempen.com

Disclaimer
Dit document is geen (uitnodiging tot het doen van een) aanbod tot het (ver)kopen of anderszins verkrijgen van of inschrijven op financiële instrumenten en is geen advies of aanbeveling om enige handeling te verrichten of na te laten.

This announcement is distributed by West Corporation on behalf of West Corporation clients.
Source: Van Lanschot Kempen via Globenewswire

Aandeel Kies Hudige trend