Agfa-Gevaert : Openbaarmaking over een transparantiekennisgeving - Gereglementeerde informatie

Gepubliceerd op 21 mei 2019 om 17:40 | Views: 316

Agfa-Gevaert 09:19

EUR 3,56 +0,01 (+0,28%)

(artikel 14 van de wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen)

Mortsel, België - 21 mei 2019 - 17.40 uur CET

Overeenkomstig Agfa-Gevaert NV's statuten werd de drempel, vanaf dewelke een deelneming moet worden bekendgemaakt, vastgesteld op 3%, 5% en elk veelvoud van 5%.

Conform de Wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen in beursgenoteerde bedrijven, publiceert Agfa-Gevaert (Euronext: AGFB) volgende kennisgeving:

Wellington Management Company LLP heeft op 16 mei 2019 gemeld dat het op 15 mei 2019 over een participatie in Agfa-Gevaert beschikte van 5.170.167 aandelen, hetzij 3,01% (noemer is 171.851.042), en daarmee de drempel van 3% naar boven overschreed.

Volledige keten van gecontroleerde ondernemingen via welke de participatie daadwerkelijk wordt aangehouden
Wellington Management Company LLP is een rechtstreeks gecontroleerde onderneming van Wellington Investment Advisors Holdings LLP, dat op zijn beurt een rechtstreeks gecontroleerde onderneming is van Wellington Group Holdings LLP, dat op zijn beurt een rechtstreeks gecontroleerde onderneming is van Wellington Management Group LLP.

Kennisgevingen van belangrijke deelnemingen als gevolg van de Wet van
2 mei 2007 en Agfa-Gevaert NV's statuten, kunnen verstuurd worden naar viviane.dictus@agfa.com

Over Agfa
De Agfa-Gevaert Groep ontwikkelt, produceert en verdeelt een uitgebreid portfolio van analoge en digitale beeldvormingsystemen en IT-oplossingen, voornamelijk voor de grafische industrie, de sector van de gezondheidszorg en ook voor specifieke industriële toepassingen. De hoofdzetel en de moedermaatschappij van Agfa bevinden zich in Mortsel, België.
Agfa-Gevaert realiseerde in 2018 een omzet van 2.247 miljoen euro.

Contact:
Viviane Dictus
Director Corporate Communication
tel. +32 0 3 444 7124
e-mail: viviane.dictus@agfa.com

This announcement is distributed by West Corporation on behalf of West Corporation clients.
Source: Agfa-Gevaert via Globenewswire

Aandeel Kies Hudige trend