Befimmo NV: Oproeping tot de Buitengewone Algemene Vergadering van 30 april 2019

Gepubliceerd op 12 apr 2019 om 10:44 | Views: 153

Befimmo 17:35

EUR 57,70 -0,40 (-0,69%)

Op grond van het aantal aandelen voor dewelke de aandeelhouders aan de toelatingsformaliteiten hebben voldaan om de Buitengewone Algemene Vergadering van 15 april 2019 bij te wonen, staat op heden reeds vast dat het wettelijke aanwezigheidsquorum op deze Vergadering niet bereikt zal zijn.

Bijgevolg worden de aandeelhouders uitgenodigd om de tweede Buitengewone Algemene Vergadering bij te wonen die op 30 april 2019 zal plaatsvinden op de maatschappelijke zetel, Waversesteenweg 1945 te 1160 Brussel om over dezelfde dagorde te beraadslagen en te besluiten. Deze Buitengewone Algemene Vergadering zal onmiddellijk na de Gewone Algemene Vergadering van Befimmo NV plaatsvinden, die dezelfde dag om 10u30 wordt bijeengeroepen.

Deze Buitengewone Algemene Vergadering betreft de fusie door overneming van Beway NV. Dit voorstel voor fusie door overneming van Beway door Befimmo beoogt de vereenvoudiging van de structuur van de Befimmo-groep en de optimalisering van de beheerkosten, gezien alle Beway-aandelen momenteel worden aangehouden door Fedimmo, een dochteronderneming voor 100% van Befimmo. Naar aanleiding van deze fusie zouden 2.659.828 nieuwe gewone aandelen van Befimmo worden gecreëerd. Gezien behouden binnen de groep, is geen enkele verwatering van de intrinsieke waarde en van de EPRA earnings door deze aandelen te voorzien. Later zouden deze aandelen, desgevallend, benut kunnen worden om een relutieve groei te financieren.

Alle documenten betreffende deze Vergadering worden ter beschikking gesteld op de website van de Vennootschap (http://www.befimmo.be/nl/investors/algemene-vergaderingen):

• Dagorde;
  • Volmacht;
  • Formulier om te stemmen per correspondentie;
  • Bijkomende informatie.

De praktische formaliteiten voor de deelname aan de Buitengewone Algemene Vergadering worden beschreven in de dagorde.

Lees het volledige persbericht hieronder :

This announcement is distributed by West Corporation on behalf of West Corporation clients.
Source: Befimmo SA via Globenewswire

Aandeel Kies Hudige trend