Ageas rapporteert over de inkoop van eigen aandelen

Gepubliceerd op 11 feb 2019 om 17:41 | Views: 183

Ageas 24 apr

EUR 46,58 0,00 (0,00%)

Naar aanleiding van het aandelen-inkoopprogramma dat op 8 augustus 2018 aangekondigd werd, maakt Ageas bekend dat er 40.000 eigen aandelen ingekocht werden op Euronext Brussel tussen 04-02-2019 en 08-02-2019.

DatumAantal
aandelen
Totaal Bedrag
Gemiddelde koers
Laagste koers
Hoogste koers
04-02-2019 7.500 309.011 41,20 40,98 41,51
05-02-2019 7.500 311.591 41,55 41,27 41,77
06-02-2019 7.500 314.455 41,93 41,72 42,13
07-02-2019 7.500 312.059 41,61 41,36 41,85
08-02-2019 10.000 410.786 41,08 40,89 41,37
Totaal40.0001.657.90341,4540,8942,13

Vanaf de start van het aandelen-inkoopprogramma op 13 augustus 2018 heeft Ageas een totaal van 2.212.677 aandelen ingekocht voor een bedrag van EUR 95.114.405, ofwel 1,09% van het totale aantal uitstaande aandelen.

Het overzicht van het aandelen-inkoopprogramma is beschikbaar op onze website.

Ageas is een beursgenoteerde internationale verzekeringsgroep met 190 jaar vakkennis en ervaring. Het biedt zowel particulieren als bedrijven Levens- en Niet-Levensverzekeringsproducten aan die beantwoorden aan hun specifieke behoeften, niet alleen vandaag maar ook in de toekomst. Ageas, één van de grootste verzekeringsmaatschappijen in Europa, is vooral werkzaam in Europa en Azië, die samen het grootste deel van de wereldwijde verzekeringsmarkt vormen. Via een combinatie van 100%-dochterondernemingen en langetermijnpartnerships met sterke financiële instellingen en belangrijke distributeurs, is Ageas met succes actief in België, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Portugal, Turkije, China, Maleisië, India, Thailand, Vietnam, Laos, Cambodja, Singapore en de Filippijnen. Ageas behoort tot de marktleiders in de meeste landen waar het aanwezig is. Ageas telt meer dan 50.000 werknemers en in 2017 bedroeg het premie-inkomen nagenoeg EUR 34 miljard (alle cijfers tegen 100%).

This announcement is distributed by West Corporation on behalf of West Corporation clients.
Source: Ageas via Globenewswire

Aandeel Kies Hudige trend