Ageas en BlackRock: Transparantiekennisgeving

Gepubliceerd op 9 jan 2019 om 17:40 | Views: 293

Ageas 17 jan

EUR 40,73 +0,26 (+0,64%)

BlackRock informeerde Ageas op 4 januari 2019, overeenkomstig de financiële transparantievereisten*, dat zijn belang op 2 januari 2019 de wettelijke drempel van 5% van de door Ageas uitgegeven aandelen heeft overschreden en nu 5,11% bedraagt.

* artikel 14, eerste lid, van de wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen

Ageas is een beursgenoteerde internationale verzekeringsgroep met 190 jaar vakkennis en ervaring. Het biedt zowel particulieren als bedrijven Levens- en Niet-Levensverzekeringsproducten aan die beantwoorden aan hun specifieke behoeften, niet alleen vandaag maar ook in de toekomst. Ageas, één van de grootste verzekeringsmaatschappijen in Europa, is vooral werkzaam in Europa en Azië, die samen het grootste deel van de wereldwijde verzekeringsmarkt vormen. Via een combinatie van 100%-dochterondernemingen en langetermijnpartnerships met sterke financiële instellingen en belangrijke distributeurs, is Ageas met succes actief in België, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Portugal, Turkije, China, Maleisië, India, Thailand, Vietnam, Laos, Cambodja, Singapore en de Filippijnen. Ageas behoort tot de marktleiders in de meeste landen waar het aanwezig is. Ageas telt meer dan 50.000 werknemers en in 2017 bedroeg het premie-inkomen nagenoeg EUR 34 miljard (alle cijfers tegen 100%).

This announcement is distributed by West Corporation on behalf of West Corporation clients.
Source: Ageas via Globenewswire

Aandeel Kies Hudige trend