Participatiemelding van Blackrock Inc.

Gepubliceerd op 20 november 2020 08:30 | Views: 338

Solvay 27 nov

EUR 96,50 0,00 (0,00%)

Participatiemelding van Blackrock Inc.

Brussel, 20 november 2020, 8u30 CET - In overeenstemming met de Belgische wetgeving op de openbaring van belangrijke deelnemingen (wet van 2 mei 2007), heeft BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.) een transparantiemelding naar Solvay gestuurd om aan te geven dat de drempel van 3% is overschreden. Hier is een samenvatting van de beweging:

Datum van drempeloverschrijdingStemrechten na de transactieAan stemrechten gelijkgestelde financiële instrumenten na de transactieTotaal
16 november 20202,97%0,10%2,97%

De kennisgeving van 17 november 2020 bevat de volgende informatie:

• Reden van de kennisgeving: Verwerving of overdracht van stemrechtverlenende effecten of stemrechten
  • Kennisgeving door: BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.)
  • Datum van drempeloverschrijding: 16 november 2020
  • Overschreden drempel van directe stemrechten: 3% neerwaarts
  • Noemer: 105 876 416
  • Toegevoegde informatie: de informatieverplichting ontstond doordat stemrechten verbonden aan aandelen voor BlackRock, Inc. onder de 3% daalde

De verklaringen en de volledige keten van gecontroleerde ondernemingen waardoor het bedrijf feitelijk wordt aangehouden, is beschikbaar in de Investor Relations-rubriek op de website van Solvay.

Bijlages

Solvay

#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by Infront. Crypto data by Crypto Compare