Participatiemelding van Blackrock Inc.

Gepubliceerd op 16 september 2020 08:30 | Views: 318

Solvay 25 sep

EUR 73,34 -0,50 (-0,68%)

Participatiemelding van Blackrock Inc.

Brussel, 16 september, 2020, 8u30 CEST - In overeenstemming met de Belgische wetgeving op de openbaring van belangrijke deelnemingen (wet van 2 mei 2007), heeft BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.) een transparantiemelding naar Solvay gestuurd om aan te geven dat de drempel van 3% is overschreden. Hier is een samenvatting van de beweging:

Datum van drempeloverschrijdingStemrechten na de transactieAan stemrechten gelijkgestelde financiële instrumenten na de transactieTotaal
10 september 20202,99%0,13%3,12%

De kennisgeving van 11 september 2020 bevat de volgende informatie:

• Reden van de kennisgeving: Verwerving of overdracht van stemrechtverlenende effecten of stemrechten
  • Kennisgeving door: BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.)
  • Datum van drempeloverschrijding: 10 september 2020
  • Overschreden drempel van directe stemrechten: 3% neerwaarts
  • Noemer: 105 876 416
  • Toegevoegde informatie: de informatieverplichting ontstond doordat stemrechten verbonden aan aandelen voor BlackRock, Inc. onder de 3% daalde

De verklaringen en de volledige keten van gecontroleerde ondernemingen waardoor het bedrijf feitelijk wordt aangehouden, is beschikbaar in de Investor Relations-rubriek op de website van Solvay.

Bijlages

Solvay

Solvay

#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by VWD Group Crypto data by Crypto Compare