Participatiemelding van Blackrock Inc.

Gepubliceerd op 30 juli 2020 08:30 | Views: 243

Solvay 14 aug

EUR 73,50 -1,14 (-1,53%)

Participatiemelding van Blackrock Inc.

Brussel, 30 juli 2020 om 08.30 uur (CEST) --- In overeenstemming met de Belgische wetgeving op de openbaring van belangrijke deelnemingen (wet van 2 mei 2007), heeft BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.) een transparantiemelding naar Solvay gestuurd om aan te geven dat de drempel van 3% is overschreden. Hier is een samenvatting van de beweging:

Datum van drempeloverschrijdingStemrechten na de transactieAan stemrechten gelijkgestelde financiële instrumenten na de transactieTotaal
24 juli 20203,05%0,07%3,12%

De kennisgeving van 27 juli 2020 bevat de volgende informatie:

• Reden van de kennisgeving: Verwerving of overdracht van stemrechtverlenende effecten of stemrechten
  • Kennisgeving door: BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.)
  • Datum van drempeloverschrijding: 24 juli 2020
  • Overschreden drempel van directe stemrechten: 3% opwaarts
  • Noemer: 105 876 416
  • Toegevoegde informatie: de informatieverplichting ontstond doordat stemrechten verbonden aan aandelen voor BlackRock, Inc.  boven de 3% steeg.

De verklaringen van BlackRock Inc. worden gepubliceerd in de Investor Relationsrubriek op de website van Solvay.

Bijlages

Solvay

Solvay

#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by VWD Group Crypto data by Crypto Compare