Participatiemelding Van Blackrock, Inc.

Gepubliceerd op 3 december 2019 08:30 | Views: 439

Solvay 23 okt

EUR 76,72 +1,50 (+1,99%)

Brussel, dinsdag 2 december 2019 om 08.30 uur (CEST) --- In overeenstemming met de Belgische wetgeving op de openbaring van belangrijke deelnemingen (wet van 2 mei 2007), heeft BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.) de afgelopen dagen verschillende transparantiemeldingen naar Solvay gestuurd om aan te geven dat de drempel van 3% verschillende keren is overschreden. Hier is een samenvatting van de verschillende bewegingen:

Datum van drempeloverschrijdingStemrechten na de transactieAan stemrechten gelijkgestelde financiële instrumenten na de transactieTotaal
26 november 20193,07%0,58%3,65%
27 november 20192,96%0,63%3,59%

De verklaringen van BlackRock Inc. worden gepubliceerd in de Investor Relationsrubriek op de website van Solvay.

Bijlages

Solvay 100% zegt verkopen 1 stemmen

#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by Infront. Crypto data by Crypto Compare