Corbion publiceert agenda voor virtuele AvA

Corbion heeft de agenda gepubliceerd voor de aanstaande jaarlijkse Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AvA), die op 19 mei 2021 wordt gehouden.

In verband met de COVID-19 pandemie en de daarmee samenhangende maatregelen, heeft Corbion besloten dat het een volledig virtuele vergadering zal zijn. Dit betekent dat aandeelhouders kunnen deelnemen aan de AvA via een webcast en vragen kunnen indienen tot 72 uur voor aanvang van de AvA. Nadere details staan vermeld in de oproeping voor de AvA.

De integrale AvA-agenda, inclusief toelichting bij de agendapunten, is beschikbaar op de website van Corbion onder Investor Relations --> Shareholder information --> Shareholder meetings.

Bijlage

Corbion 47,940 09 apr
-0,54%

#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by Infront. Crypto data by Crypto Compare