Participatiemelding van Blackrock Inc.

Brussel, 6 april 2021, 8u30 CEST - In overeenstemming met de Belgische wetgeving op de openbaring van belangrijke deelnemingen (wet van 2 mei 2007), heeft BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.) een transparantiemelding naar Solvay gestuurd om aan te geven dat de drempel van 3% is overschreden. Hier is een samenvatting van de beweging:

Datum van drempeloverschrijdingStemrechten na de transactieAan stemrechten gelijkgestelde financiële instrumenten na de transactieTotaal
30 maart 20213.07%0.14%3.21%

De kennisgeving van 31 maart 2021 bevat de volgende informatie:

• Reden van de kennisgeving: Verwerving of overdracht van stemrechtverlenende effecten of stemrechten
  • Kennisgeving door: BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.)
  • Datum van drempeloverschrijding: 30 maart 2021
  • Overschreden drempel van directe stemrechten: 3% opwaarts
  • Noemer: 105 876 416
  • Toegevoegde informatie: de informatieverplichting ontstond doordat stemrechten verbonden aan aandelen voor BlackRock, Inc. boven de 3% stegen.

De transparantiemeldingen zijn beschikbaar in de Investor Relations-rubriek op de website van Solvay.

Bijlages

Solvay

Solvay 105,450 16 apr
+1,450