Persberichten van maandag 4 januari 2021 tot zondag 10 januari 2021

06 jan Galapagos geeft presentatie op 39ste jaarlijkse J.P. Morgan Healthcare Conference

Gerelateerd:  Galapagos 70,540 +2,68%

Mechelen, België; 6 januari 2021, 15.30 CET – Galapagos NV (Euronext NASDAQ: GLPG) neemt op 11-14 januari 2021 deel aan de 39ste jaarlijkse J.P. Morgan Healthcare Conference. 1.077 keer bekeken | 0 reacties

06 jan Ease2pay NV announces private placement and strategic update

Gerelateerd:  Ease2pay N.V. 3,000 0,00%

THIS PRESS RELEASE AND THE INFORMATION CONTAINED HEREIN IS RESTRICTED AND NOT FOR PUBLIC RELEASE, PUBLICATION OR DISTRIBUTION, IN WHOLE OR IN PART, DIRECTLY OR INDIRECTLY, IN OR INTO THE UNITED STATES, AUSTRALIA, CANADA, JAPAN, NEW ZEALAND, THE REPUBLIC OF SOUTH AFRICA OR ANY OTHER JURISDICTION IN WHICH SUCH RELEASE, PUBLICATION OR DISTRIBUTION WOULD BE UNLAWFUL. PLEASE SEE THE IMPORTANT NOTICES AT THE END OF THIS PRESS RELEASE. 397 keer bekeken | 0 reacties

07 jan Heijmans verkoopt 95 huurappartementen Noorderhaven Zutphen

Gerelateerd:  Heijmans 13,340 -1,33%

Heijmans heeft met woningcorporatie Habion overeenstemming bereikt over de verkoop van grond en realisatie van 95 huurappartementen in de ontwikkeling van Noorderhaven in Zutphen. De beoogde start van de bouw is Q2 2021. De overeenkomst heeft voor Heijmans een waarde van circa € 27,5 miljoen. 374 keer bekeken | 0 reacties

04 jan Selvita rondt overname Fidelta van Galapagos af

Gerelateerd:  Galapagos 70,540 +2,68%

Mechelen, België en Krakau, Polen – 04 januari 2021, 22.01 CET – Galapagos NV (Euronext NASDAQ: GLPG) en Selvita S.A. (WSE: SLV) maken vandaag bekend dat de strategische transactie, waarbij Selvita Fidelta heeft overgenomen van Galapagos, is afgerond. 367 keer bekeken | 0 reacties

08 jan Ease2pay NV announces closing of €1.3m private placement

Gerelateerd:  Ease2pay N.V. 3,000 0,00%

THIS PRESS RELEASE AND THE INFORMATION CONTAINED HEREIN IS RESTRICTED AND NOT FOR PUBLIC RELEASE, PUBLICATION OR DISTRIBUTION, IN WHOLE OR IN PART, DIRECTLY OR INDIRECTLY, IN OR INTO THE UNITED STATES, AUSTRALIA, CANADA, JAPAN, NEW ZEALAND, THE REPUBLIC OF SOUTH AFRICA OR ANY OTHER JURISDICTION IN WHICH SUCH RELEASE, PUBLICATION OR DISTRIBUTION WOULD BE UNLAWFUL. PLEASE SEE THE IMPORTANT NOTICES AT THE END OF THIS PRESS RELEASE. 282 keer bekeken | 0 reacties

05 jan Boskalis consortium Rinkoniên verkrijgt omvangrijk deelproject in Antwerpse Oosterweelverbinding

Gerelateerd:  Boskalis 26,640 +3,74%

Opdrachtgever Lantis heeft vandaag bekendgemaakt dat een omvangrijk deelproject van de Oosterweelverbinding in Antwerpen aan het Rinkoniên consortium bestaande uit Boskalis, Mobilis, CIT Blaton, Artes Group en Stadsbader is toegekend. Lantis is als Vlaamse publieke entiteit verantwoordelijk voor de realisatie van complexe mobiliteitsprojecten in de Antwerpse regio. Het Oosterweelverbinding-project bestaat uit meerdere deelprojecten en heeft als doel om de Antwerpse Ringweg sluitend en volledig rond te maken. Het aan Rinkoniên gegunde deelproject omvat twee onderdelen, zijnde de aanleg van het Oosterweelknooppunt en het vervangen van de Royerssluis. Met het contract is een totale aanneemsom van meer dan EUR 500 miljoen gemoeid, waarvan het aandeel Boskalis circa 20% bedraagt. 200 keer bekeken | 0 reacties

05 jan Heijmans bouwt 735 nieuwe studentenwoningen op campus TU/e

Gerelateerd:  Heijmans 13,340 -1,33%

Heijmans heeft samen met stichting Woonbedrijf SWS.Hhvl en architect VenhoevenCS de aanbesteding gewonnen voor de bouw en het beheer van 735 studentenwoningen op het terrein van de Eindhoven University of Technology. De eerste deeloplevering van de bouw is gepland voor aanvang van collegejaar 2023-2024. Het project heeft voor Heijmans een waarde van circa € 60 miljoen. 183 keer bekeken | 0 reacties

05 jan Boskalis versterkt marktpositie in subsea services door overname Rever Offshore

Gerelateerd:  Boskalis 26,640 +3,74%

Boskalis kondigt de overname aan van alle aandelen van Rever Offshore’s (‘Rever’) subsea services activiteiten. Rever, het voormalige Bibby Offshore, biedt een breed scala aan subsea oplossingen op het gebied van constructie, inspectie, reparatie en onderhoud. 177 keer bekeken | 0 reacties

05 jan Umicore - Vervreemding van eigen aandelen

Artikel 8:6 van het Koninklijk Besluit van 29 april 2019 tot uitvoering van het nieuwe Wetboek van vennootschappen en verenigingen, bepaalt dat elke vervreemding van eigen aandelen publiek gemaakt dient te worden sinds 01/01/2020. 151 keer bekeken | 0 reacties

04 jan Befimmo NV: Update met betrekking tot het liquiditeitscontract

Gerelateerd:  Befimmo 34,700 +0,73%

In het kader van haar liquiditeitsprogramma maakt Befimmo bekend hoeveel aandelen ingekocht en verkocht werden op Euronext Brussels tijdens de periode van 28 december 2020 tot 31 december 2020. 113 keer bekeken | 0 reacties

04 jan Bekendmaking van het totaal aantal stemrechten (‘noemer’)

Gerelateerd:  KBC Ancora 33,180 -0,84%

In toepassing van artikel 15 van de wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen in emittenten waarvan aandelen zijn toegelaten tot de verhandeling op een gereglementeerde markt, maakt KBC Ancora maandelijks op haar website en via een persbericht het totaal kapitaal, en de evolutie van het totaal aantal stemrechtverlenende effecten en het totaal aantal stemrechten bekend, voor zover die gegevens gedurende de voorbije maand een wijziging ondergingen. 98 keer bekeken | 0 reacties

#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by Infront. Crypto data by Crypto Compare