Persberichten van maandag 14 september 2020 tot zondag 20 september 2020

14 sep Grote Prospectieve Longkanker Studie die wordt voorgesteld op het ESMO Congres toont aan dat Idylla™

Gerelateerd:  Biocartis 4,480 -0,44%

Grote Prospectieve Longkanker Studie die wordt voorgesteld op het ESMO Congres toont aan dat Idylla™ de doorlooptijd van EGFR mutatie-testen met meer dan één week vermindert, hetgeen snellere beslissingen omtrent patiëntenbeheer toelaat 3.892 keer bekeken | 0 reacties

15 sep Ageas en BlackRock: Transparantiekennisgeving

Gerelateerd:  Ageas 34,870 +0,03%

BlackRock informeerde Ageas op 10 september 2020, overeenkomstig de financiële transparantievereisten*, dat zijn belang op 9 september 2020 boven de wettelijke drempel van 5% van de door Ageas uitgegeven aandelen steeg en nu in totaal 5,18% bedraagt. 339 keer bekeken | 0 reacties

18 sep Galapagos verhoogt kapitaal door uitoefening van inschrijvingsrechten

Gerelateerd:  Galapagos 122,100 +0,74%

Mechelen, België; 18 september 2020, 22.01 CET; gereglementeerde informatie – Galapagos NV (Euronext NASDAQ: GLPG) kondigt een kapitaalverhoging aan als gevolg van de uitoefening van inschrijvingsrechten. 329 keer bekeken | 0 reacties

16 sep Participatiemelding van Blackrock Inc.

Gerelateerd:  Solvay 73,060 -0,54%

Brussel, 16 september, 2020, 8u30 CEST - In overeenstemming met de Belgische wetgeving op de openbaring van belangrijke deelnemingen (wet van 2 mei 2007), heeft BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.) een transparantiemelding naar Solvay gestuurd om aan te geven dat de drempel van 3% is overschreden. Hier is een samenvatting van de beweging: 318 keer bekeken | 0 reacties

14 sep Corbion:

Gerelateerd:  Corbion 40,350 +2,80%

Stefanie Schmitz heeft de Raad van Commissarissen en de Raad van Bestuur van Corbion N.V. geïnformeerd dat ze omwille van onvoorziene persoonlijke gezondheidsredenen helaas heeft moeten besluiten met onmiddellijke ingang terug te treden als lid van de Raad van Commissarissen. 312 keer bekeken | 0 reacties

16 sep ABN AMRO en ODDO BHF gaan samenwerking aan

Gerelateerd:  ABN AMRO BANK N.V. 7,136 -0,22%

ABN AMRO en de Frans-Duitse financiële dienstverlener ODDO BHF gaan een strategische samenwerking aan op het vlak van ‘equity brokerage’, aandelendiensten voor grootzakelijke relaties. Beide partijen hebben in dit segment een leidende positie in hun eigen marktgebied. De samenwerking richt zich op de Benelux met de ambitie om uit te breiden naar de Duitse markt. 305 keer bekeken | 0 reacties

15 sep ForFarmers maakt strategie 2025 bekend

Gerelateerd:  ForFarmers 5,210 -0,19%

ForFarmers N.V. (ForFarmers/de onderneming) introduceert vandaag tijdens een Capital Markets Day de strategie ‘Build to Grow 2025’ aan analisten en beleggers. De onderneming richt zich in de komende vijf jaar op het verder uitbouwen van de marktposities in de bestaande thuismarkten, door het leveren van innovatieve voederconcepten, die veehouders helpen op een duurzame manier een optimaal rendement op het boerenerf te halen. Hiervoor wordt onder meer zwaarder ingezet op digitalisering van bedrijfsprocessen, zowel op het boerenerf als bij ForFarmers. Daarnaast ambieert ForFarmers te groeien door overnames in bestaande markten en in nieuwe groeimarkten, eventueel buiten Europa. De doelstelling is om in 2025 in 7 landen operationeel te zijn, in een meer evenwichtige verdeling tussen de meer ‘mature’ thuismarkten en nieuwe groeiregio’s. 208 keer bekeken | 0 reacties

17 sep KBC Groep: Koenraad Debackere begint op 1 november 2020 zijn mandaat als voorzitter van de Raad van