Persberichten van maandag 20 juli 2020 tot zondag 26 juli 2020

24 jul transparantiekennisgeving door DWS Investment GmbH

Gerelateerd:  KBC Ancora 30,860 -0,13%

KBC Ancora ontving een op 20 juli 2020 gedateerde transparantiekennisgeving, waaruit blijkt dat DWS Investment GmbH, ingevolge de verwerving of overdracht van stemrechtverlenende effecten of stemrechten, de meldingsdrempel van 1% onderschreden heeft. 121 keer bekeken | 0 reacties

24 jul GILEAD  EN  GALAPAGOS  KONDIGEN  POSITIEVE  EUROPESE CHMP  OPINIE AAN  VOOR  JYSELECA® (FILGOTINIB)

Gerelateerd:  Galapagos 157,950 -3,98%

-- Klinisch ontwikkelingsprogramma van filgotinib laat duurzame werkzaamheid en een consistent veiligheidsprofiel zien bij reumatoïde artritis tot 52 weken -- 732 keer bekeken | 0 reacties

24 jul Befimmo NV: Halfjaarlijks Financieel Verslag – 24.07.2020 | 08u00

Gerelateerd:  Befimmo 39,150 -0,63%

94 keer bekeken | 0 reacties

24 jul Sterke groei van de EBITDAaL houdt stand, in lijn met de ambitie voor het volledige jaar

Gerelateerd:  Orange Belgium 14,320 +0,99%

Ondanks de coronacrisis zijn we erin geslaagd om een sterke groei van de EBITDAaL te verwezenlijken, die te danken is aan onze positionering als 'Bold Challenger' en aan onze continue inspanningen in het kader van ons 'Bold Inside'-transformatieplan. 169 keer bekeken | 0 reacties

24 jul Openbaarmaking van ontvangen kennisgevingen

Gerelateerd:  Fagron 19,060 +0,53%

Overeenkomstig de Belgische Wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen in beursgenoteerde vennootschappen, heeft Fagron kennisgevingen van Norges Bank ontvangen. 83 keer bekeken | 0 reacties

23 jul Voorzitter van de RvC Ease2pay legt zijn functie neer

Gerelateerd:  Ease2pay N.V. 0,856 +2,15%

In goed overleg heeft de Voorzitter van de Raad van Commissarissen, Theo Janssen, zijn functie om persoonlijke redenen neergelegd. In een eerder persbericht van 25 juni jongstleden had de onderneming al bekend gemaakt dat de heer Janssen had aangegeven niet herbenoembaar te zijn aan het einde van zijn termijn 4 januari 2021 en dat in onderling overleg zou worden bekeken of adequate vervanging ter invulling van de rol eerder mogelijk is. Inmiddels hebben de overige twee commissarissen een externe adviseur aangetrokken om hen te assisteren in hun werkzaamheden tot dat een geschikte vervangende commissaris benoemd is. 97 keer bekeken | 0 reacties

23 jul Ageas en BlackRock: Transparantiekennisgeving

Gerelateerd:  Ageas 37,860 +0,11%

BlackRock informeerde Ageas op 21 juli 2020, overeenkomstig de financiële transparantievereisten*, dat zijn belang op 20 juli 2020 onder de wettelijke drempel van 5% van de door Ageas uitgegeven aandelen viel in sectie 10A en nu in totaal 5,00% bedraagt. 75 keer bekeken | 0 reacties

22 jul Boskalis neemt twee omvangrijke dijkversterkings-projecten aan in Nederland

Gerelateerd:  Boskalis 16,780 -4,93%

Koninklijke Boskalis Westminster N.V. (Boskalis) heeft twee omvangrijke dijkversterkingsprojecten aangenomen, zijnde het project IJsseldijk Zwolle-Olst en Krachtige IJsseldijken Krimpenerwaard. De projecten maken deel uit van het Hoogwaterbeschermingsprogramma waarin het Rijk en Waterschappen samenwerken om Nederland te beschermen tegen overstromingen. Op basis van de huidige inschattingen bedraagt de gecombineerde totale contractwaarde voor Boskalis circa EUR 200 miljoen. 240 keer bekeken | 0 reacties

22 jul Tweede kwartaal resultaten van AkzoNobel laten sterke focus op marge en kostenbesparingen zien als r

Tweede kwartaal resultaten van AkzoNobel laten sterke focus op marge en kostenbesparingen zien als reactie op tegenwind van COVID-19 231 keer bekeken | 0 reacties

20 jul Ageas rapporteert over de inkoop van eigen aandelen

Gerelateerd:  Ageas 37,860 +0,11%

Naar aanleiding van het aandelen-inkoopprogramma dat op 7 augustus 2019 aangekondigd werd, maakt Ageas bekend dat er 17.500 eigen aandelen ingekocht werden op Euronext Brussel tussen 13-07-2020 en 17-07-2020. 210 keer bekeken | 0 reacties

20 jul Participatiemelding van Blackrock Inc.

Gerelateerd:  Solvay 73,500 -1,53%

Brussel, 20 juli 2020 om 08.30 uur (CEST) --- In overeenstemming met de Belgische wetgeving op de openbaring van belangrijke deelnemingen (wet van 2 mei 2007), heeft BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.) een transparantiemelding naar Solvay gestuurd om aan te geven dat de drempel van 3% is overschreden. Hier is een samenvatting van de beweging: 446 keer bekeken | 0 reacties

20 jul ForFarmers N.V.: Voortgang inkoopprogramma eigen aandelen ForFarmers

Gerelateerd:  ForFarmers 5,640 +1,08%