Persberichten van maandag 28 december 2020 tot zondag 3 januari 2021

31 dec Vervreemding van eigen aandelen door Bekaert

Gerelateerd:  Bekaert 32,560 +0,18%

Openbaarmaking conform artikel 8:6, § 1 van het koninklijk besluit van 29 april 2019 tot uitvoering van het Wetboek van vennootschappen en verenigingen 263 keer bekeken | 0 reacties

29 dec Umicore - Vervreemding van eigen aandelen

Artikel 8:6 van het Koninklijk Besluit van 29 april 2019 tot uitvoering van het nieuwe Wetboek van vennootschappen en verenigingen, bepaalt dat elke vervreemding van eigen aandelen publiek gemaakt dient te worden sinds 01/01/2020. 225 keer bekeken | 0 reacties

28 dec ABO-GROUP neemt Frans geofysisch ingenieursbureau SUBGEO over

Gerelateerd:  ABO-Group 4,300 0,00%

ABO-GROUP verwerft op 28 december 2020 het handelsfonds van het Franse SUBGEO. SUBGEO heeft haar hoofdzetel in Mornac nabij Angoulême, in het Franse departement Charente-Maritime. Door deze overname kan ABO-GROUP in haar drie thuislanden, België, Nederland en Frankrijk, alsook internationaal, haar kennis betreffende geofysische studies verder uitbreiden. Vorig jaar nam ABO-Holding al het groter geofysisch bedrijf INNOGEO over, met hoofdzetel in Bourget-du-Lac, nabij Chambéry, en kantoor in Parijs. Vanaf 1 januari 2021 zullen de activiteiten van SUBGEO in ABO INNOGEO geïntegreerd worden. 230 keer bekeken | 0 reacties

28 dec Befimmo NV : Update met betrekking tot het liquiditeitscontract

Gerelateerd:  Befimmo 34,650 +0,58%

In het kader van haar liquiditeitsprogramma maakt Befimmo bekend hoeveel aandelen ingekocht en verkocht werden op Euronext Brussels tijdens de periode van 21 december 2020 tot 24 december 2020. 135 keer bekeken | 0 reacties

28 dec Texaf: PERSBERICHT

Gerelateerd:  Texaf 34,600 0,00%

225 keer bekeken | 0 reacties

#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by Infront. Crypto data by Crypto Compare