Persberichten van maandag 9 november 2020 tot zondag 15 november 2020

13 nov Nyrstar: Openbaarmaking over een transparantiekennisgeving (artikel 14, eerste lid, van de wet van 2

Gerelateerd:  Nyrstar 0,240 +19,70%

(artikel 14, eerste lid, van de wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen) 283 keer bekeken | 0 reacties

13 nov Befimmo NV: Transparantiewetgeving

Gerelateerd:  Befimmo 38,100 +1,87%

Conform de wet van 2 mei 2007 betreffende de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen en de invoering van een statutaire verklaringsdrempel van 3% in de statuten van Befimmo NV, deelt Befimmo mee een transparantieverklaring te hebben ontvangen van Norges Bank op 11 november 2020. Met deze verklaring meldt Norges Bank dat haar participatie in Befimmo op 9 november 2020 de verklaringsdrempel van 3% heeft overschreden. 124 keer bekeken | 0 reacties

13 nov Texaf: KWARTAALINFORMATIE

Gerelateerd:  Texaf 34,400 -0,58%

65 keer bekeken | 0 reacties

13 nov Agfa-Gevaert Q3 2020 resultaten: volle COVID-19-impact op de offsetdruk-activiteiten – sterke rendab

Gerelateerd:  Agfa-Gevaert 3,485 -0,99%

· Goede prestaties op het vlak van marges door de Imaging IT-activiteiten en door de divisie Digital Print Chemicals, ondanks de impact van COVID-19 op de omzet 134 keer bekeken | 0 reacties

13 nov Ageas rapporteert resultaten derde kwartaal 2020

Gerelateerd:  Ageas 43,000 +3,66%

resultaat Combined ratio van 90%, mede dankzij de lagere schadefrequentieDe operationele marge van Producten met gegarandeerde rente bedroeg 79 basispunten en werd ondersteund door een sterk derde kwartaalDe operationele marge Unit-Linked bedroeg 28 basispunten Balans Eigen vermogen van EUR 11,3 miljard of EUR 60,18 per aandeelDe Solvency IIageas-ratio Groep bleef sterk op 194%De totale liquide activa in de Algemene Rekening per 30 september 2020 bedroegen EUR 1,5 miljard, waarvan EUR 0,4 miljard gereserveerd voor de FortisschikkingDe Technische verplichtingen Leven exclusief 'shadow accounting' van de geconsolideerde entiteiten daalden in vergelijking met eind 2019 met 1% tot EUR 72,7 miljard Een volledig overzicht van de cijfers is te raadplegen op de website van Ageas. 241 keer bekeken | 0 reacties

12 nov KBC Groep: informatie m.b.t. traditionele jaarlijkse kapitaalverhoging voor het personeel

Gerelateerd:  KBC Groep 60,620 +3,98%

KBC GROEP – 12 november 2020 – informatie m.b.t. traditionele jaarlijkse kapitaalverhoging voor het personeel 120 keer bekeken | 0 reacties

12 nov KBC Groep: KBC schakelt versnelling hoger in digitale transformatie en klantenbeleving met “Differen

Gerelateerd:  KBC Groep 60,620 +3,98%

Tijdens de laatste jaren heeft KBC al enorme stappen gezet in de digitale transformatie van zijn activiteiten, zowel intern als in de manier waarop het zijn klanten bedient en flexibel inspeelt op hun snel wijzigende noden en verwachtingen. 107 keer bekeken | 0 reacties

12 nov Ackermans & van Haaren verwerft een belang van 20% in OMP en wordt een strategische investeerder in

Gerelateerd:  Ackermans & v.H 123,200 -0,16%

U kan de videoboodschap van Jan Suykens, CEO van Ackermans van Haaren, over de investering in OMP bekijken op onze website of ons persbericht lezen via de link onderaan. 205 keer bekeken | 0 reacties

12 nov Persbericht Biocartis Group NV: BIOCARTIS Q3 2020 BUSINESS UPDATE

Gerelateerd:  Biocartis 4,700 -0,84%

Mechelen, België, 12 november 2020 – Biocartis Group NV (de ‘Vennootschap’ of ‘Biocartis’), een innovatief bedrijf in de moleculaire diagnostiek (Euronext Brussels: BCART), brengt vandaag een business update voor het derde kwartaal van 2020 en de voorzuitzichten voor het volledige jaar 2020. 229 keer bekeken | 0 reacties

12 nov KBC Groep: Resultaat derde kwartaal van 697 miljoen euro

Gerelateerd:  KBC Groep 60,620 +3,98%

In het derde opeenvolgende kwartaal dat we het hoofd moeten bieden aan de uitdagingen van de pandemie, werd de harde realiteit dat het coronavirus nog lang niet uitgeroeid is zeer duidelijk. De pandemie veroorzaakt nog altijd menselijk leed over de hele wereld en leidt tot ongeziene economische gevolgen. De verschillende steunmaatregelen van de overheden zouden evenwel moeten helpen om de totale impact onder controle te houden. Het is duidelijk dat de gevolgen van de coronacrisis voor de samenleving op lange termijn aanzienlijk zullen zijn. Het aantal en de intensiteit van eventuele nieuwe uitbraken spelen daarbij een rol, evenals de timing voor de ontwikkeling en distributie van een vaccin of een geneesmiddel. 133 keer bekeken | 0 reacties

11 nov ABN AMRO rapporteert nettowinst van EUR 301 miljoen over Q3 2020

Gerelateerd:  ABN AMRO BANK N.V. 9,920 +6,10%

‘Terwijl de Covid-19 gezondheidscrisis ons allemaal nog steeds raakt, blijft onze focus vooral gericht op het welzijn van onze klanten en medewerkers. We blijven onze klanten zo veel mogelijk ondersteunen. Dankzij ons sterke digitale netwerk, de toewijding en flexibiliteit van onze mensen kunnen onze klanten blijven rekenen op onze consistente dienstverlening en is ons bedrijfsresultaat veerkrachtig. Half oktober is in Nederland een gedeeltelijke lockdown ingegaan. We zijn daarom voorzichtig over de vooruitzichten en bezorgd over de impact op de maatschappij op de lange termijn. Ondertussen is de review van onze strategie bijna afgerond en maken we goede voortgang met de eerste stappen van het afbouwen van de niet-kernactiviteiten van Corporate Institutional Banking (CIB). We boeken ook voortgang op mijn andere prioriteiten: de bank door de coronacrisis loodsen, onze licence-to-operate beschermen en de cultuur van de bank verder verstevigen. 352 keer bekeken | 0 reacties

10 nov Resultaat van het keuzedividend

Gerelateerd:  Wereldhave Belgium 46,200 +3,82%

578 keer bekeken | 0 reacties

10 nov Ageas en BlackRock: Transparantiekennisgeving

Gerelateerd:  Ageas 43,000 +3,66%

BlackRock informeerde Ageas op 6 november 2020, overeenkomstig de financiële transparantievereisten*, dat zijn belang op 5 november 2020 de wettelijke drempel van 5% van de door Ageas uitgegeven aandelen heeft overschreden en nu in totaal 5,11% bedraagt. 157 keer bekeken | 0 reacties

10 nov Persbericht Biocartis Group NV: Biocartis kondigt CE-markering van zijn volledig geautomatiseerde Id

Gerelateerd:  Biocartis 4,700 -0,84%

Mechelen, België, 10 november 2020 – Biocartis Group NV (de ‘Vennootschap’ of ‘Biocartis’), een innovatief bedrijf in de moleculaire diagnostiek (Euronext Brussels: BCART), kondigt vandaag aan dat het de CE-gemarkeerde IVD-versie van zijn volledig geautomatiseerde Idylla™ SARS-CoV-2 Test heeft gelanceerd. De test is bedoeld om SARS-CoV-2, het virus dat COVID-19 veroorzaakt, op te sporen uit nasofaryngeale uitstrijkjes in een viraal transportmedium, en draait op het snelle en eenvoudig te gebruiken moleculair diagnostische Idylla™ platform van Biocartis. 231 keer bekeken | 0 reacties

09 nov Eerste patiënt gedoseerd met GLPG3667 in fase 1b-studie bij patiënten met psoriasis

Gerelateerd:  Galapagos 104,800 -0,29%

Mechelen, België; 9 november 2020, 22.01 CET – Galapagos NV (Euronext NASDAQ: GLPG) kondigt de dosering aan van de eerste psoriasispatiënt in de fase 1b-studie met GLPG3667. 517 keer bekeken | 0 reacties

09 nov Intervest Offices & Warehouses - Tussentijdse verklaring van de raad van toezicht over het derde kwa

Gerelateerd:  Intervest Offices & Warehouses 22,900 -0,22%

Vastgoedportefeuille € 974 miljoen: groei met 9%, of € 81 miljoenYield: waardestijging door aanscherpen rendementen in logistiek vastgoed in Nederland met 28 bpEPRA resultaat per aandeel: € 1,18 (€ 1,46 Q3 2019, resp. € 1,26 excl. Medtronic)EPRA NAV: € 21,89 per aandeel (€ 21,79 op 31 december 2019)Bezettingsgraad: 92% (93% op 31 december 2019)Beperkte schuldgraad: 43% (39% op 31 december 2019)Gemiddelde rentevoet van de financieringen: 2,0% (2,2% Q3 2019)Beoogd brutodividend per aandeel voor 2020: € 1,53, op hetzelfde peil als voor 2019Verwacht EPRA resultaat per aandeel 2020 op basis van huidige forecasts: tussen € 1,57 en € 1,6221% van de gebouwen minstens BREEAM ‘Very Good’ gecertificeerdSolide basis door activiteiten in twee vastgoedsegmenten, sectorale spreiding van de huurders, voldoende financieringscapaciteit en sterke balans         111 keer bekeken | 0 reacties

09 nov Intervest benoemt nieuwe chief investment officer

Gerelateerd:  Intervest Offices & Warehouses 22,900 -0,22%

De raad van toezicht van Intervest Offices Warehouses nv, openbare gereglementeerde vastgoedvennootschap actief in het kantorensegment en logistiek vastgoed, heeft Joël Gorsele benoemd als nieuwe chief investment officer en dit onder opschortende voorwaarde van goedkeuring door de FSMA. 131 keer bekeken | 0 reacties

09 nov Befimmo NV : Update met betrekking tot het liquiditeitscontract

Gerelateerd:  Befimmo 38,100 +1,87%

In het kader van haar liquiditeitsprogramma maakt Befimmo bekend hoeveel aandelen ingekocht en verkocht werden op Euronext Brussels tijdens de periode van 2 november 2020 tot 6 november 2020. 105 keer bekeken | 0 reacties

09 nov Ageas en Goldman Sachs: Transparantiekennisgeving

Gerelateerd:  Ageas 43,000 +3,66%

Goldman Sachs informeerde Ageas op 6 november 2020, overeenkomstig de financiële transparantievereisten*, dat zijn belang op 4 november 2020 onder de wettelijke drempel van 3% van de door Ageas uitgegeven aandelen ging en nu in totaal 0,00% bedraagt. 96 keer bekeken | 0 reacties

09 nov DPA Group N.V.: DPA zet ook in derde kwartaal solide prestaties neer

Gerelateerd:  DPA 1,275 -0,39%

‘Corona houdt ons al meer dan acht maanden in de greep en heeft ons leven en werk enorm veranderd. Ondanks de onzekerheid die hiermee gepaard gaat, zijn we erin geslaagd de impact op onze activiteiten beperkt te houden. Ik ben onze klanten dankbaar voor hun flexibiliteit en onze medewerkers voor hun productiviteit. Hierdoor is iedereen nu goed ingesteld op zo veilig en gezond mogelijk werken op afstand.’ 194 keer bekeken | 0 reacties

#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by Infront. Crypto data by Crypto Compare