Persberichten van maandag 16 november 2020 tot zondag 22 november 2020

17 nov Participatiemelding van Blackrock Inc.

Gerelateerd:  Solvay 94,840 0,00%

Brussel, 17 november, 2020, 8u30 CET - In overeenstemming met de Belgische wetgeving op de openbaring van belangrijke deelnemingen (wet van 2 mei 2007), heeft BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.) verschillende transparantiemeldingen naar Solvay gestuurd om aan te geven dat de drempel van 3% is overschreden. Hier is een samenvatting van de bewegingen: 420 keer bekeken | 0 reacties

20 nov Participatiemelding van Blackrock Inc.

Gerelateerd:  Solvay 94,840 0,00%

Brussel, 20 november 2020, 8u30 CET - In overeenstemming met de Belgische wetgeving op de openbaring van belangrijke deelnemingen (wet van 2 mei 2007), heeft BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.) een transparantiemelding naar Solvay gestuurd om aan te geven dat de drempel van 3% is overschreden. Hier is een samenvatting van de beweging: 327 keer bekeken | 0 reacties

17 nov CFO ABN AMRO vertrekt per 28 februari 2021

Gerelateerd:  ABN AMRO BANK N.V. 9,920 0,00%