Persberichten van maandag 19 oktober 2020 tot zondag 25 oktober 2020

23 okt Openbaarmaking van een transparantiekennisgeving

Gerelateerd:  Kinepolis 37,950 -1,94%

(artikel 14, eerste lid, van de wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen) 137 keer bekeken | 0 reacties

23 okt Herwonnen commercieel momentum en efficiënte kostenverlaging gunstig voor EBITDAaL

Gerelateerd:  Orange Belgium 16,220 +0,75%

Orange Belgium laat een kwartaal van uitstekende commerciële en financiële prestaties optekenen. Ondanks de toegenomen concurrentie trok het commerciële momentum weer aan en konden we onze groei in het mobiele en het convergente segment voortzetten. Dankzij onze positionering als 'bold challenger' zijn we erin geslaagd om amper 4 jaar na onze eerste kabelklant de mijlpaal van 300 duizend klanten te bereiken. 175 keer bekeken | 0 reacties

22 okt Vastned Retail Belgium: Tussentijdse verklaring van de Raad van Bestuur per 30 september over het de

Gerelateerd:  Vastned Retail Belgium 25,800 +3,20%

Definitieve akkoorden werden afgesloten met meer dan 95% van de huurders die getroffen werden door de lockdown. 207 keer bekeken | 0 reacties

22 okt Resoluties van de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders van ageas SA/NV op 22 oktober

Gerelateerd:  Ageas 42,590 +0,88%

Ageas laat weten dat de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders van ageas SA/NV vandaag alle voorstellen heeft goedgekeurd die werden voorgelegd door de Raad van Bestuur. 170 keer bekeken | 0 reacties

21 okt Trading update 30 september 2020

Gerelateerd:  Wereldhave Belgium 44,800 -1,75%

233 keer bekeken | 0 reacties

21 okt Wereldhave Belgium : Keuzedividend 2020

Gerelateerd:  Wereldhave Belgium 44,800 -1,75%

Wereldhave Belgium biedt haar aandeelhouders een keuzedividend en maakt de voorwaarden hiervoor bekend. 415 keer bekeken | 0 reacties

21 okt Ageas en BlackRock: Transparantiekennisgeving

Gerelateerd:  Ageas 42,590 +0,88%

BlackRock informeerde Ageas op 20 oktober 2020, overeenkomstig de financiële transparantievereisten*, dat zijn belang op 19 oktober 2020 de wettelijke drempel van 5% van de door Ageas uitgegeven aandelen heeft overschreden en nu in totaal 5,17% bedraagt. 155 keer bekeken | 0 reacties

21 okt AkzoNobel levert een sterk derde kwartaal met 3% groei in volume en een stijging van het aangepast

AkzoNobel levert een sterk derde kwartaal met 3% groei in volume en een stijging van het aangepast bedrijfsresultaat van 18% 191 keer bekeken | 0 reacties

20 okt Umicore: Vervreemding van eigen aandelen

Artikel 8:6 van het Koninklijk Besluit van 29 april 2019 tot uitvoering van het nieuwe Wetboek van vennootschappen en verenigingen, bepaalt dat elke vervreemding van eigen aandelen publiek gemaakt dient te worden sinds 01/01/2020. 181 keer bekeken | 0 reacties

20 okt Participatiemelding van Blackrock Inc.

Gerelateerd:  Solvay 97,380 +0,70%

Brussel, 20 oktober, 2020, 8u30 CEST - In overeenstemming met de Belgische wetgeving op de openbaring van belangrijke deelnemingen (wet van 2 mei 2007), heeft BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.) transparantiemeldingen naar Solvay gestuurd om aan te geven dat de drempel van 3% was overschreden. Hier is een samenvatting van de bewegingen: 337 keer bekeken | 0 reacties

19 okt Update met betrekking tot het liquiditeitscontract

Gerelateerd:  Befimmo 37,800 -0,13%