Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Fed-baas Powell: nog veel onzekerheden ondanks coronavaccins

Gepubliceerd op 30 november 2020 23:00 | Views: 3.214 | Onderwerpen: Federal Reserve

WASHINGTON (AFN/BLOOMBERG) - Er zijn nog veel onzekerheden rond de Amerikaanse economie, ondanks de vooruitgang die wordt geboekt met coronavaccins. Dat staat in een verklaring van voorzitter Jerome Powell van de Federal Reserve, in aanloop naar zijn komst in de Senaat op dinsdag om uitleg te geven over het beleid van de koepel van centrale banken in de Verenigde Staten.

Volgens Powell is het recente nieuws rond vaccins wel positief, maar blijven er dus veel onzekerheden, waaronder de timing, productie en distributie van vaccins. Naast Powell zal ook minister van Financiën Steven Mnuchin in de Amerikaanse Senaat verschijnen.

Gerelateerd

Reacties

8 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 peter545 30 november 2020 23:40
    Één van de onzekerheden van coronavaccins is, of de bevolking zich écht laat gebruiken als proefkonijnen voor de farmaceutische industrie. Die onzekerheid wordt versterkt als er ernstige tegenreacties door de vaccins veroorzaakt worden.

    Het ziekenhuispersoneel zal bij de eerste gevaccineerden horen. Zij zullen minstens dagenlang ziek zijn, waardoor er personeelstekort ontstaat.
  2. ruud11 30 november 2020 23:47
    quote:

    peter545 schreef op 30 november 2020 23:40:


    Één van de onzekerheden van coronavaccins is, of de bevolking zich écht laat gebruiken als proefkonijnen voor de farmaceutische industrie. Die onzekerheid wordt versterkt als er ernstige tegenreacties door de vaccins veroorzaakt worden.

    Het ziekenhuispersoneel zal bij de eerste gevaccineerden horen. Zij zullen minstens dagenlang ziek zijn, waardoor er personeelstekort ontstaat.


    Wil je hier de bewijzen laten zien voor jou verklaring?
  3. forum rang 4 IceBear1 1 december 2020 00:51
    quote:

    Hoe kan ik me afmelden ? schreef op 30 november 2020 23:59:


    Na bange Frans nu ook een bange Peter545 ?



    Met grote waarschijnlijkheid zal minder dan de helft van de Nederlanders zal zich binnen de eerste maanden van het beschikbaar komen van een vaccinatie laten vaccineren.

    En met bijwerkingen zoals 3 dagen koorts en rillingen zal de vaccinatie graad waarschijnlijk nooit boven de 50% uitkomen.

    Bron:
    www.tudelft.nl/tbm/pwe/case-studies/c...
  4. forum rang 4 boomer92 1 december 2020 01:58
    quote:

    peter545 schreef op 30 november 2020 23:40:


    Één van de onzekerheden van coronavaccins is, of de bevolking zich écht laat gebruiken als proefkonijnen voor de farmaceutische industrie. Die onzekerheid wordt versterkt als er ernstige tegenreacties door de vaccins veroorzaakt worden.

    Het ziekenhuispersoneel zal bij de eerste gevaccineerden horen. Zij zullen minstens dagenlang ziek zijn, waardoor er personeelstekort ontstaat.
    pppppffff en daar is peter !! of hoe ging dat liedje ? sta er van te kijken dat hij naar maanden ban , toch het zelfde plaatje blijft draaien !!!
  5. Pavlov44 1 december 2020 09:42
    Wat is er zo onzeker aan dan. Vaccin komt op de markt, mensen kunnen zichzelf beschermen als ze dat willen. Geen reden meer om de zaak nog dicht te houden, wie besmet raakt is eigen schuld dikke bult. Economie kan weer gaan herstellen, met de karrenvrachten geld die er zijn ingepompt tot de dag van vandaag. Een systeem waarbij bij iedere onzekerheid constante stimulering blijft, alles en iedereen gered en gepapt wordt, is niet kapitalistisch maar communistisch. Dus hup FED, terug in je hok en ophouden over 'onzekerheden'. Maar nee, voor de centrale banken blijft het allemaal onzeker zodat ze gewoon lekker door kunnen gaan met printen en het opeisen van hun rockstar-status als redder des vaderlands.
8 Posts
|Omhoog ↑