Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Bank of America stapt uit Kiadis Pharma

Gepubliceerd op 28 oktober 2018 13:12 | Views: 7.415

Bank of America Corp 05 jun

28,11 +1,33 (+4,97%)

Kiadis Pharma 05 jun

1,77 -0,02 (-1,12%)

AMSTERDAM (AFN) - Bank of America heeft geen belang meer in Kiadis Pharma. Dat blijkt uit een uit een melding bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM).

Volgens de registers van de toezichthouder meldde Bank of America eerder in oktober nog een kapitaalbelang en stemrecht van 4,35 procent in Kiadis.

Ook is bekend geworden dat het belang van Esprit Nominees in het biotechnologiebedrijf kleiner is geworden. Het kapitaalbelang en stemrecht zijn nu goed voor 13,73 procent van Kiadis, in maart ging het nog om 16,62 procent.

Community trend

Zal het aandeel stijgen of dalen naar aanleiding van dit nieuwsbericht?

Aandeel Kies Huidige trend
Kiadis Pharma 67% zegt kopen 18 stemmen
Bank of America Corp 85% zegt verkopen 13 stemmen

Gerelateerd

Bank of America Corp

Volgen
 
Klik hier om dit instrument op uw watchlist te zetten en automatisch op de hoogte gehouden te worden van het laatste nieuws.

Kiadis Pharma

Volgen
 
Klik hier om dit instrument op uw watchlist te zetten en automatisch op de hoogte gehouden te worden van het laatste nieuws.

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
16 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 28 oktober 2018 21:39
    Flauw hoor iex, voor iedereen geldt, mits niet bijgekocht, dat het belang is verwaterd met ca 18%. Logisch als er meer aandelen zijn geplaatst. Klinkt weer lekker negatief terwijl het gewoon een rekensommetje is. Dus weer een negatieve stemming er in brengen met een domme opmerking
  2. forum rang 7 Kaviaar 29 oktober 2018 06:42
    quote:

    Joep505 schreef op 28 oktober 2018 21:39:


    Flauw hoor iex, voor iedereen geldt, mits niet bijgekocht, dat het belang is verwaterd met ca 18%. Logisch als er meer aandelen zijn geplaatst. Klinkt weer lekker negatief terwijl het gewoon een rekensommetje is. Dus weer een negatieve stemming er in brengen met een domme opmerking


    Ja, dat kunnen ze bij IEX soms aardig.

    Hat kunnen niet de RDSen zijn van de kapitaalverhoging die verkocht zijn. Volgens mij gold daar een 90 dagen lock up op.

    Of de bank nu wel of geen aandelen had weet ik niet. Het zou kunnen dat ze die al eerder hadden ingeslagen en verkocht hebben rond € 15, de koers vlak voor de emissie.
  3. forum rang 10 DeZwarteRidder 29 oktober 2018 07:59
    Toen deze bank op de hoogte gesteld werd van de mogelijke emissie zijn ze gelijk short gegaan tegen 14 à 15 euro en konden daarna de aandelen terugkopen voor 8 euro uit de emissie.
    Dit is een van de meest toegepaste trucs in de financiële wereld om zonder risico veel geld te verdienen.
  4. forum rang 4 De opa van Juul 29 oktober 2018 10:52
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 29 oktober 2018 07:59:


    Toen deze bank op de hoogte gesteld werd van de mogelijke emissie zijn ze gelijk short gegaan tegen 14 à 15 euro en konden daarna de aandelen terugkopen voor 8 euro uit de emissie.
    Dit is een van de meest toegepaste trucs in de financiële wereld om zonder risico veel geld te verdienen.


    Wat een onzin verhaal, je mag je positie nooit sluiten via aandelen uit een emissie. Daar hebben ze ook niet aan meegedaan. Wel mag je op een koersdaling anticiperen en door de daling van de koers gewone aandelen terugkopen. Ze hebben dus nooit teruggekocht op € 8,00 want zo laag is de koers niet geweest. Misschien dat je het laatste bedoelt!
  5. forum rang 10 DeZwarteRidder 29 oktober 2018 11:06
    quote:

    De opa van Juul schreef op 29 oktober 2018 10:52:


    [...]
    Wat een onzin verhaal, je mag je positie nooit sluiten via aandelen uit een emissie. Daar hebben ze ook niet aan meegedaan. Wel mag je op een koersdaling anticiperen en door de daling van de koers gewone aandelen terugkopen. Ze hebben dus nooit teruggekocht op € 8,00 want zo laag is de koers niet geweest. Misschien dat je het laatste bedoelt!

    Weer gruwelijke onzin van Opa.....!!!

    Natuurlijk mag je een shortpositie sluiten met aandelen uit een emissie.
    Er is geen wet die dat verbiedt.

  6. forum rang 10 DeZwarteRidder 29 oktober 2018 11:18
    quote:

    Roy_01 schreef op 29 oktober 2018 11:06:


    Ik denk dat het opties/warrants zijn die ze hebben toegewezen gekregen en direct verkocht hebben n.a.v. beindiging Kreos krediet faciliteit. Het was een potentieel belang. Valt in iedergeval niet binnen de lockup regels van de emissie.

    Het waren geen opties/warrants want er zat stemrecht op.
  7. forum rang 4 De opa van Juul 29 oktober 2018 12:08
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 29 oktober 2018 11:06:


    [...]
    Weer gruwelijke onzin van Opa.....!!!

    Natuurlijk mag je een shortpositie sluiten met aandelen uit een emissie.
    Er is geen wet die dat verbiedt.




    Ga je huiswerk eens goed doen voordat je wat in de ruimte gilt. Houd je nu maar bij Kardan je succesaandeel!!!
  8. Roy_01 29 oktober 2018 21:44
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 29 oktober 2018 11:18:


    [...]
    Het waren geen opties/warrants want er zat stemrecht op.


    Het waren inderdaad aandelen, bij de melding maken ze hier een sortering in.
    Maar met opties/warrants heb je wel een potentieel stemrecht.
    Maar reeel recht is het pas na uitoefening/omzetting natuurlijk.
16 Posts
|Omhoog ↑