Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

'Sluiting locaties Basic-Fit al ingeprijsd'

Gepubliceerd op 28 september 2020 10:07 | Views: 5.553

Basic-Fit 22 jan

30,85 -1,15 (-3,59%)

HOOFDDORP (AFN) - De tijdelijke sluiting van 148 sportscholen in Frankrijk vanwege de coronamaatregelen in dat land, is slecht nieuws voor Basic-Fit. Maar op de beurs zal dit bericht niet als een grote verrassing komen. Volgens analisten van KBC Securities was het bericht al grotendeels ingeprijsd aangezien de Franse overheid de maatregelen vorige week zelf al naar buiten bracht.

Daarbij is Basic-Fit meteen een juridische procedure gestart om de clubs zo snel mogelijk te kunnen heropenen. De marktvorsers bij KBC wijzen erop dat die stap niet zonder kans van slagen is. In het Belgische Antwerpen lukte het Basic-Fit eerder om vestigingen snel weer open te krijgen na een lokale lockdown. De onderneming heeft daarnaast aangegeven over voldoende middelen te beschikken om de impact van de sluitingen op te vangen.

Het advies voor Basic-Fit blijft staan op buy, met een koersdoel van 29,00 euro. Het aandeel stond maandag na bijna een uur handel 0,7 procent lager op 20,05 euro.

Community trend

Zal het aandeel stijgen of dalen naar aanleiding van dit nieuwsbericht?

Aandeel Kies Huidige trend
Basic-Fit 53% zegt verkopen 32 stemmen

Gerelateerd

Reacties

10 Posts
| Omlaag ↓
  1. SuTrade 28 september 2020 10:37
    mensen sporten NIET, bij het begin alleen, goede wensen zie je ze heel actief, na een paar weken zie je ze niet meer!
    Op de sportschool waar ik inmiddels 24 jr zit, zie ik dat duidelijk. Laat je niet verleiden met sportschool aandelen... (je moet zelf weten) deel mijn ervaring alleen,

    Over een aantal jaren bestaat deze niet (zie juli reactie)
  2. forum rang 7 Jopie1962 28 september 2020 10:44
    quote:

    SuTrade schreef op 28 september 2020 10:37:


    mensen sporten NIET, bij het begin alleen, goede wensen zie je ze heel actief, na een paar weken zie je ze niet meer!
    Op de sportschool waar ik inmiddels 24 jr zit, zie ik dat duidelijk. Laat je niet verleiden met sportschool aandelen... (je moet zelf weten) deel mijn ervaring alleen,


    Ik zie het hele jaar door grote drukte bij 'mijn' vestiging van BasicFit. Inderdaad met seizoens-invloeden, maar mijn ervaring is juist dat het jaar-in-jaar-uit alsmaar drukker wordt, en dat ook dikkere en oudere mensen inmiddels aan sporten denken en doen.
  3. SuTrade 28 september 2020 11:18
    quote:

    Jopie1962 schreef op 28 september 2020 10:44:


    [...]

    Ik zie het hele jaar door grote drukte bij 'mijn' vestiging van BasicFit. Inderdaad met seizoens-invloeden, maar mijn ervaring is juist dat het jaar-in-jaar-uit alsmaar drukker wordt, en dat ook dikkere en oudere mensen inmiddels aan sporten denken en doen.

    dan kopen voor jou, aandelen van Basic fit!
  4. Champ89 28 september 2020 11:38
    quote:

    SuTrade schreef op 28 september 2020 10:37:


    mensen sporten NIET, bij het begin alleen, goede wensen zie je ze heel actief, na een paar weken zie je ze niet meer!
    Op de sportschool waar ik inmiddels 24 jr zit, zie ik dat duidelijk. Laat je niet verleiden met sportschool aandelen... (je moet zelf weten) deel mijn ervaring alleen,

    Over een aantal jaren bestaat deze niet (zie juli reactie)


    Maakt toch niet uit of ze komen opdagen of niet? Als ze maar doorbetalen.
  5. MPV16 29 september 2020 18:27
    quote:

    SuTrade schreef op 28 september 2020 10:37:


    mensen sporten NIET, bij het begin alleen, goede wensen zie je ze heel actief, na een paar weken zie je ze niet meer!
    Op de sportschool waar ik inmiddels 24 jr zit, zie ik dat duidelijk. Laat je niet verleiden met sportschool aandelen... (je moet zelf weten) deel mijn ervaring alleen,