Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

ASML haalt 750 miljoen euro op met obilgatielening

Gepubliceerd op 28 april 2020 19:27 | Views: 3.938

ASML 15 jul

330,70 -12,60 (-3,67%)

VELDHOVEN (AFN) - Chipmachinemaker ASML heeft 750 miljoen euro opgehaald met een obligatielening. De obligaties hebben een looptijd van negen jaar en een couponrente van 0,625 procent.

ASML wil de opbrengst gebruiken voor algemene bedrijfsdoeleinden.

Community trend

Zal het aandeel stijgen of dalen naar aanleiding van dit nieuwsbericht?

Aandeel Kies Huidige trend
ASML 71% zegt kopen 14 stemmen

Gerelateerd

ASML Holding

Volgen
 
Klik hier om dit instrument op uw watchlist te zetten en automatisch op de hoogte gehouden te worden van het laatste nieuws.

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
8 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 jan de vakman 28 april 2020 19:54
    Volgens mij moet dat kleinere broertje;asmi nog veel harder knallen met meer dan 500miljoen in kas en een dubbel dividend van 2x1,50 euro in het vooruitzicht,maar de laatste week ziet schijnbaar niemand het haas meer liggen van deze chipper met de beste kansen,zeker als de boel op gaat leven en daar lijkt het langzaam maar zeker toch heen te gaan,vanavond was de A15 weer drukker dan eerder!!
  2. SDV70 28 april 2020 19:59
    quote:

    jan de vakman schreef op 28 april 2020 19:54:


    Volgens mij moet dat kleinere broertje;asmi nog veel harder knallen met meer dan 500miljoen in kas en een dubbel dividend van 2x1,50 euro in het vooruitzicht,maar de laatste week ziet schijnbaar niemand het haas meer liggen van deze chipper met de beste kansen,zeker als de boel op gaat leven en daar lijkt het langzaam maar zeker toch heen te gaan,vanavond was de A15 weer drukker dan eerder!!


    ze mogen van mij allebei knallen
  3. lei van de prei 28 april 2020 20:19
    quote:

    jan de vakman schreef op 28 april 2020 19:54:


    Volgens mij moet dat kleinere broertje;asmi nog veel harder knallen met meer dan 500miljoen in kas en een dubbel dividend van 2x1,50 euro in het vooruitzicht,maar de laatste week ziet schijnbaar niemand het haas meer liggen van deze chipper met de beste kansen,zeker als de boel op gaat leven en daar lijkt het langzaam maar zeker toch heen te gaan,vanavond was de A15 weer drukker dan eerder!!


    De A15, hoofdgraadmeter van de economie, als het daar drukker wordt dan moet het wel goed gaan met de economie! bedankt voor de analyse jan!
  4. forum rang 8 AnalytischDenker 28 april 2020 22:02

    Dit is de tweede keer binnen 3 maanden dat ASML € 750 miljoen ophaalt. Dus in totaal € 1,5 miljard.

    Je vraagt je toch af waarom een bedrijf met zulke torenhoge verwachtingen bij beleggers (gezien de Koers-Winst verhouding van 44) in korte tijd € 1,5 miljard moet ophalen. Blijkbaar voelt ASML zich onvoldoende zeker over de cashflow generatie.

    Winter is coming

  5. Pechorin 29 april 2020 01:31
    quote:

    AnalytischDenker schreef op 28 april 2020 22:02:



    Dit is de tweede keer binnen 3 maanden dat ASML € 750 miljoen ophaalt. Dus in totaal € 1,5 miljard.

    Je vraagt je toch af waarom een bedrijf met zulke torenhoge verwachtingen bij beleggers (gezien de Koers-Winst verhouding van 44) in korte tijd € 1,5 miljard moet ophalen. Blijkbaar voelt ASML zich onvoldoende zeker over de cashflow generatie.

    Winter is coming




    Of om groei te financieren, of M&A, etc.
8 Posts
|Omhoog ↑