Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Omzet- en winstgroei voor AMG

Gepubliceerd op 28 feb 2019 om 06:57 | Views: 11.054

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
8 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
ruchhouwer
0
Idd prima cijfers wat wil je nog meer!
Outlook ook prima zeker gelijk aan 2018 maar dat lijkt me erg bescheiden.
Knight V
1

Yup, maar beleggers houden niet van goed nieuws.
Er moet recessie komen, dat is wat analisten en schrijvers ons voorspiegelen.

Niet te blij zijn, want dat is slecht voor onze economie.

We moeten recessie hebben.

Is goed voor investeringen.
Goed voor werkgelegenheid
Goed voor pensioen toch ??? (Lol)

Ze zullen de cijfers zo wel weer onderuit halen zodat beleggers weer pas op de plaats maken. Niemand leest het als je goed nieuws schrijft, maar bloedrode dag, rente spook, angst, trump, productie vertraging etc.. dat vinden lezers leuk.

Bedrijven hebben 4e kw goed gepresteerd ondanks angst zaaien en handels oorlog.

Maar er wordt nu al gestuurd om de recessie door te drammen ondanks bedrijven gewoon goed presteren.

Maar ik denk dat AGM goed doet... beetje stijgen om vervolgens weer te zakken want de angst zal weer doorsijpelen. AGM liever niet te veel doorstijgen.

2018 is de AEX in 3 maanden tijd onderuit geschoven van 440 naar 370 omdat bedrijven slecht zouden presteren.
Geen AFN goeroes die zegt dat we te ver zijn doorgezakt.

Nu staat AEX weer op 430-440 en geen dag gaat voorbij dat ze schrijven dat wij te hoog staan.
ruchhouwer
0
Bij binck staat de openingskoers idd lager zij het fractioneel, maar toch op deze cijfers!
aex2009
0
Prima cijfers.Helaas is het tegenwoordig zo dat de beurs helemaal een spel is van list en bedrog.als kleine aandeelhouder mag je blij zijn.met dividend.de grote boefjes pakken het grote geld met list en bedrog.
ruchhouwer
0
Ruim een euro er af 67000 st in eindveiling.
Tja morgen nieuwe dag:riene vas plus.
Dit is al bijna een jaar gaande
Maar het aandeel was wel behoorlijk opgelopen afgelopen maanden.
8 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Gesponsorde links