Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Recessievrees houdt beurzen in greep

Gepubliceerd op 27 mrt 2019 om 11:47 | Views: 5.779

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
9 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
HogerOfLager
0
AMSTERDAM (AFN) - De Europese beurzen deden woensdag een stapje terug. De vrees voor een recessie bleef de markten in de greep houden. Verder ging de aandacht van beleggers uit naar de brexitperikelen en de handelsgesprekken tussen de Verenigde Staten en China.

Herhaling, herhaling en herhaling. Er gebeurt wel meer in beursland hoor.

Audit4life
0
"Verder ging de aandacht van beleggers uit naar de ....handelsgesprekken tussen de Verenigde Staten en China"

Kunnen jullie dat een keer uitleggen? Ik lees dit nu al een jaar lang, meerdere keren per dag. Maar hoe werkt dat? Want er zijn misschien wel mensen van de VS en mensen van China met elkaar aan het praten nu. Misschien ook niet. Maar hoe zit dat met de aandacht van beleggers dan? Zitten die ook aan die tafel? Of worden de gesprekken live uitgezonden? Of is er sprake van een publieke tribune? Ik zou dolgraag willen weten hoe dat er uit ziet, die 'aandacht van de belegger".
Maros
0
Recessievrees steekt de kop weer op. Je moet toch wat verzinnen. Maakt niet uit. We dalen wat, we stijgen wat. We zitten gewoon een beetje te wachten op ECHT nieuws. Ik ben heel benieuwd of er een nieuw referendum uitgeschreven gaat worden en wat daar dan de gevolgen van gaan zijn. We wachten af, maar een recessie daar is dit volgens mij geen voorloper van !!!
Freebird
0
Recessievrees ??? Op welke planeet leven jullie ? Ik kan jullie melden dat de recessie net voorbij is.
Mavi57
0
Tegenwoordig is short selling het van het. Overal waar ik kom hoor ik: je moet short gaan - daar kan je pas geld mee verdienen. BS! Daarom wordt ieder feit, ieder gebeuren zo negatief mogelijk naar voor gebracht om toch maar die koersen naar beneden te krijgen. Ik moet nog altijd iemand tegenkomen die meer verdient heeft met short dan op lange termijn.De geschiedenis bewijst het, uiteindelijk wint de beurs altijd.
havik of duif
0
Ik leef al zeventig jaren in een recessie, maar ik kan u zeggen dat ik het altijd heel goed heb en nog nooit iets tekort ben gekomen. Wat roepen we tegenwoordig toch gauw Recessie,en waarom, omdat negatief zijn ons beter afgaat dan positief zijn. Een Nederlandse ziekte in één van de rijkste landen ter wereld.
Bonost
0
Het zijn vooral de schrijvers die negatief zijn en alles naar een recessie toeschrijven.Want met die aanstaande recessie valt het wel mee allemaal. Nederland heeft net een plus van 11,3 miljard gemeld. De wereldeconomie groeit weer, etc. Zo slecht gaat het allemaal niet. Nu de burger er wat koopkracht bij en die recessie verdwijnt als sneeuw voor de zon.
FrankAlexander
0
9 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord