Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

ING snijdt fors in koersdoel ABN AMRO

Gepubliceerd op 23 aug 2019 om 09:52 | Views: 8.875 | Onderwerpen: banken

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
13 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Finca Abundancia
0
Geweldig nieuws ING ! Doortastende analyse van zowel ING als ABN AMRO ?? , Drahgi redt hoor, nog even geduld dan komt er een compensatie potje voor negatieve rentes. Kopen die aandelen en wegleggen.
Sander1234
2
Als die analisten deze visie een paar maanden hadden gegeven ( toen was dalende rente ook al ter speake) zeg je; goed gezien.
Maar al die adviezen, koersdoelverlagingen en conclusie’s, standaard mosterd na de maaltijd.
havik of duif
0
In het ochtend voorbeurs tv programma van Rtl-Z onthouden analisten zich van commentaar als het over een collega bedrijf gaat en dat vind ik wel zo netjes om iedere schijn te vermijden.
luuk4
0
Downgrades meestal teken dat de bodem er bijna is .Aangezien analisten 99% fout zitten
Bullie & Yogi Bear
0
quote:

DSMIJ schreef op 23 aug 2019 om 10:22:


wat is de doelkoers voor ING volgens de ING-analisten ?


Daar komen ze over een paar weken mee als hun koers nog verder is gedaald, overal hetzelfde liedje met die zogenaamde kenners en adviseurs
Rai444,44
0
dasokwat
0
Hoe durven zij zich nog " analist " te noemen , nu het schip op de bodem ligt , gaan ze zich wat zorgen maken !
Jopie1962
0
quote:

DSMIJ schreef op 23 aug 2019 om 10:22:


wat is de doelkoers voor ING volgens de ING-analisten ?


En wat is het koersdoel voor ING volgens Abn Amro ?

Weet je, banken onder elkaar.
HAFC
0
Koersdoel 18,50 lijkt mij nog aan de optimistische kant , ABN's core business is duurzaamheid , diversiteit en opsporen belastingontwijking. Geld verdienen komt op de laatste plaats.
Sps uslugi
0
13 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Gesponsorde links