Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Lagarde: overheden moeten groei aanjagen

Gepubliceerd op 22 november 2019 10:26 | Views: 7.265

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
54 Posts, Pagina: « 1 2 3 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Ikkenietweten
0
quote:

betweeter schreef op 22 november 2019 11:47:


Wat een verzameling van ongenuanceerde kritiek, maar geen oplossingen.
natuurlijk moeten de overschotten van tientallen miljarden van Nederland en Duitsland worden geinvesteerd. De overheid moet met visie de richting aangeven. De vervuilers laten betalen en investeren in schone nieuwe ontwikkelingen. Er staan meer dan honderd bedrijven in de startblokken met innovatieve mogelijkheden. Laat de overheid het probleem helpen oplossen in plaats van voor zich uit schuiven. Zie de PAS, Pfas, stikstof en CO2.


Welke overschotten bedoelt u?
TA=verlies
0
quote:

TheSky schreef op 22 november 2019 13:54:


En economie draait om meer-meer-meer, dat systeem kan nooit stand houden. Dus waarom dat systeem nu niet aanpassen, dan kunnen we in ieder geval de natuur nog redden. Oh ja, en de natuur overleeft natuurlijk nog wel in een vorm. Het wordt tijd dat communicatie meer gericht wordt op de desastreuze gevolgen voor de mens. Behoud van natuur is van levensbelang voor de mens.


Waarom is de mens zo belangrijk?
TA=verlies
0
quote:

rene l schreef op 22 november 2019 10:52:


Draghi heeft ons het eerste zetje gegeven, Lagarde zal ons uiteindelijk de put in drijven.

Het is gewoon een vooropgezet plan van de geheime wereldorde, Goldman Sachs is de uitvoerende, Europa moet gewoon compleet kapot gemaakt worden, het is het speeltje van het grote geld.

Kijk maar goed om je heen, op Azie krijgen ze geen vat, de Russen geven geen krimp, Afrika e.o. krijgen ze ook niet op de knieen, Europa laat zich echter gewillig mangelen en er wordt grof geld aan onze naiviteit verdiend.

Alles in Europa zal vernietigd moeten worden, het is gewoon een heel subtiel spel dat door Brussel graag meegespeeld wordt en tot uitvoering gebracht wordt.

Helaas lopen deze misdadigers nog steeds vrij rond, ongekend, straf de daders, en sluit ze voor de rest van hun leven op in de bak en laat ze daar teren op water en droog brood.

Ontbindt de Euro met gezwinde spoed, los van de Eurofielen, uit de Euro, grenzen dicht en verscherpte grensbewaking en weer baas in eigen huis.

De redding is nabij, harde actie is nodig, en de juiste mensen aan het bewind.


Ik ben het met je eens. Maar geloof niet dat we in de meerderheid zijn helaas...
simidoc
0
Hoe laat je de massale schuldenberg in wereld verdwijnen?Door een gierende inflatie !!
goldsammy
0
quote:

LeonVo schreef op 22 november 2019 11:55:


Allemaal zure pensionado’s op dit forum. Kijk naar buiten in plaats naar je scherm. De zon schijnt.


Bij jouw wel misschien....
Moneyball
0
De reacties hier vind ik het meest zorgelijk. Tjonge, tjonge wat een absurde complotdenkers, azijnpissers en wijsneuzen.
het zwaard
0
Jongens, jongens worden jullie dit gezeur nu nooit beu ?Altijd dat zelfde liedje hoe slecht de wereld wordt bestuur en steeds die donkere wolken die op ons afkomen. Draai die plaat is om en probeer de wereld eens wat positiever te bekijken. Nog allemaal een prettig weekend, ook de talrijke zeurpieten.
Zilverduit
0
Wat een zeurderige reacties op de kritische medemens. Ook jullie zuurpruimen een fijn weekend! Geniet van het weer en ga wat leuks doen ipv naar het beeldscherm te staren.
dasokwat
0
quote:

TA=verlies schreef op 22 november 2019 17:08:


[...]

Ik ben het met je eens. Maar geloof niet dat we in de meerderheid zijn helaas...


Na 2 generaties die volledig links geïndoctrineerd zijn door linkse leerkrachten, met een pers die 99% links is , met een Radio/TV media die 100% links is, en een budget van >750 miljoen,
wordt het wel zeer zwaar ze de waarheid te vertellen
objectief
0
quote:

dasokwat schreef op 27 november 2019 08:27:


[...]

Na 2 generaties die volledig links geïndoctrineerd zijn door linkse leerkrachten, met een pers die 99% links is , met een Radio/TV media die 100% links is, en een budget van >750 miljoen,
wordt het wel zeer zwaar ze de waarheid te vertellen


Is er ook iets waar je "voor" bent of enkel tegen alles wat anderen wel graag willen.
dasokwat
0
Heb je dat nog steeds niet begrepen , het is niet voor het eerst zeg dat Trump mijn hero is, zo is Orban,en zwarte piet enz.
Ik heb een eigen mening en praat niet me linkse vriendjes na
leek2018
0
Met een rente, die zo laag is ligt het toch voor de hand dat de overheden geld moeten uitgeven om de economie te stimuleren. Voorheen was het bij een goede economie ook een hoge rente en doordat het goed ging gingen overheden investeren tegen hoge rentes. Of wel het zwaard van Damockles in te verwachte slechte tijden.
Nu hebben we een hele andere situatie. De Economieën draaien op volle toeren en de rente blijft laag. Een totaal nieuwe situatie dus de overheden moeten nu geld uitgeven. Vergelijk het maar met Altice, hoewel ze daar ook weer doorgeslagen zijn.
Kijk naar de Goeroes uit het verleden. Ze waren dagelijks te bewonderen op TV. Ze zijn nu met de staart tussen de benen verdwenen.
dasokwat
0
De reden is dat we zuchten onder 3 juks.
1. De immigratie
2. De milieu kolder
3. De logge dictators in brussel die ons laten betalen voor EU-Zuid
54 Posts, Pagina: « 1 2 3 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑