Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Italië mogelijk open voor begrotingscompromis

Gepubliceerd op 21 nov 2018 om 10:22 | Views: 4.784 | Onderwerpen: Italië

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
6 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
suske wiet
0
Sorry ,wat moeten we hier van geloven .
Dit is om de euro te sussen en de rente in toom te houden in Italië
We zullen zien maar resultaten en controle toelaten is iets anders .
Ritageld
2
quote:

suske wiet schreef op 21 nov 2018 om 10:29:


Sorry ,wat moeten we hier van geloven .
Dit is om de euro te sussen en de rente in toom te houden in Italië
We zullen zien maar resultaten en controle toelaten is iets anders .


We kunnen er ook niet omheen dat het Eurozone beleid niet werkt voor de Zuidelijke Lidstaten! Griekenland is daarvan het levende bewijs. Misschien is het beter om die landen los te maken van de euro!
Bravehendrik
0
quote:

Ritageld schreef op 21 nov 2018 om 11:20:


[...]
We kunnen er ook niet omheen dat het Eurozone beleid niet werkt voor de Zuidelijke Lidstaten! Griekenland is daarvan het levende bewijs. Misschien is het beter om die landen los te maken van de euro!


Dat is wel zo,
maar zal onmiddellijk worden uitgelegd als Racisme van zuid europa ,
die niet met geld kunnen omgaan.
En je weet de EU en "racisme" is een over en over sensitief punt
pietje-2005
0
Het is alleen maar een spelletje, om te laten lijken dat "brussel" nog wel degelijk meetelt.
Mark kan ook erg stoer kletsen, maar de daden zijn gewoon als een slaaf van Brussel.
Nu denkt iedereen dat de EU nog wat kan, haha.
De belastingbetaler weet beter, denk ik.
theo1
0
Slim gespeeld van de Italianen. Ze weten donders goed dat de EC het niet echt hard gaat spelen met de brexit en de verkiezingen in aantocht. Dan zetten ze flink hoog in, negeren de eerste waarschuwing en dan kunnen ze in het compromis dat er uiteindelijk uit komt nog steeds veel meer uitgeven dan eigenlijk mag volgens de regels. En dan gaan ze in de praktijk natuurlijk nog over de begroting heen.
6 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Gesponsorde links