Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

'Opiatenmaker Purdue treft miljardenschikking met Justitie VS'

Gepubliceerd op 21 oktober 2020 17:10 | Views: 1.546 | Onderwerpen: Verenigde Staten

3 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 IceBear1 21 oktober 2020 18:57
    quote:

    FlashHenk schreef op 21 oktober 2020 18:27:


    Ik hoop oprecht dat de eigenaren van dit bedrijf, de Sacklers, als berooide sloebers zullen sterven vanwege de ellende die ze hebben aangericht. Maar dat zal ijdele hoop zijn.


    .......er worden ook nog steeds sigaretten verkocht, terwijl opiate medicatie wel degelijk een nuttige toepassing hebben en sigaretten helemaal niet. 1 sigaret per dag maakt al een aanzienlijke aanslag op de gezondheid die niet opweegt tegen de voordelen.
  2. forum rang 4 Sir Cryptalot 21 oktober 2020 21:07
    quote:

    IceBear1 schreef op 21 oktober 2020 18:57:


    [...]

    .......er worden ook nog steeds sigaretten verkocht, terwijl opiate medicatie wel degelijk een nuttige toepassing hebben en sigaretten helemaal niet. 1 sigaret per dag maakt al een aanzienlijke aanslag op de gezondheid die niet opweegt tegen de voordelen.


    Whataboutism. Het omkopen en financieel masseren van artsen om maar die pillen voor te schrijven om zo een nieuwe verslaafde te generen is absoluut immoreel en schaamteloos gedrag. Ik had eigenlijk wel gehoopt op een gevangenisstraf zodat ze hun clientèle nog wat uitleg konden verschaffen.
3 Posts
|Omhoog ↑