Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

'Wall Street staat voor lager begin van de week'

Gepubliceerd op 21 september 2020 15:03 | Views: 2.016

2 Posts
| Omlaag ↓
  1. Studentenrekening 21 september 2020 15:16
    Het is mooi.

    Ik kijk altijd real-time Nasdaq via: www.ig.com/nl/indices/markten-indices...

    Daar staat altijd: XX% van de cliënten van IG met open posities op deze markt denkt dat de koersen gaan stijgen/dalen.

    Mooie is dat de meerderheid vrijwel altijd het tegenovergestelde denkt van wat er op de korte-/middellange termijn gebeurt. Tijdens de techrally afgelopen maanden zat de overgrote meerderheid telkens short en sinds de correctie zitten de meerderheid structureel long.

    M.a.w. de meerderheid van de particulieren hebben het constant bij het foute eind.
  2. SuTrade 21 september 2020 15:54
    quote:

    Studentenrekening schreef op 21 september 2020 15:16:


    Het is mooi.

    Ik kijk altijd real-time Nasdaq via: www.ig.com/nl/indices/markten-indices...

    Daar staat altijd: XX% van de cliënten van IG met open posities op deze markt denkt dat de koersen gaan stijgen/dalen.

    Mooie is dat de meerderheid vrijwel altijd het tegenovergestelde denkt van wat er op de korte-/middellange termijn gebeurt. Tijdens de techrally afgelopen maanden zat de overgrote meerderheid telkens short en sinds de correctie zitten de meerderheid structureel long.

    M.a.w. de meerderheid van de particulieren hebben het constant bij het foute eind.

    En jij?
2 Posts
|Omhoog ↑