Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

KLM vliegt niet in deel Iraans luchtruim

Gepubliceerd op 21 jun 2019 om 08:17 | Views: 2.791 | Onderwerpen: luchtvaart

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
12 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
dasokwat
0
Wat een teleurstelling voor al die linkse Nederlanders die zo gek op Iran zijn.
Nu moeten ze misschien over dat nare Saudi
theo1
0
Saoedi is klote, Iran is net zo klote. Het hele midden oosten is klote. Als je ethisch wil doen, kan je bijna alleen over zee vliegen.
BBosman
0
quote:

J.Inv schreef op 21 jun 2019 om 09:43:


Was voor Malaysia Airlines mss ook een idee geweest...#mh17
Lastige van MH17 was dat men destijds niet wist dat er daar luchtafweersystemen waren die tot 10km hoogte kunnen reiken. 2km hoogte red je nog met een schoudersysteem, voor 10km hoogte moet je dus iets van een BUK of Patriot hebben. Nu er een drone op die hoogte is neergehaald weet je zeker dat het goed mis kan gaan.
dasokwat
0
quote:

theo1 schreef op 21 jun 2019 om 10:54:


Saoedi is klote, Iran is net zo klote. Het hele midden oosten is klote. Als je ethisch wil doen, kan je bijna alleen over zee vliegen.


Inderdaad alle islamitiche landen zijnklote,
gelukkig maar dat er 1 land in het midden oosten ligt waar democratie en mensenrechten van kracht zijn, Israel.
Maar daar ben je snel over
Mijn Vriend
0
quote:

BBosman schreef op 21 jun 2019 om 11:03:


[...]Lastige van MH17 was dat men destijds niet wist dat er daar luchtafweersystemen waren die tot 10km hoogte kunnen reiken. 2km hoogte red je nog met een schoudersysteem, voor 10km hoogte moet je dus iets van een BUK of Patriot hebben. Nu er een drone op die hoogte is neergehaald weet je zeker dat het goed mis kan gaan.


Dat was allang bekent, die BUK lanceerinrichting(en) waren toen al in de Oekraine. Huiswerk timeline en feiten.
tafka
0
quote:

dasokwat schreef op 21 jun 2019 om 11:14:


[...]

Inderdaad alle islamitiche landen zijnklote,
gelukkig maar dat er 1 land in het midden oosten ligt waar democratie en mensenrechten van kracht zijn, Israel.
Maar daar ben je snel over


Idd Israel met haar oorlogmisdaden jegens burgers en met name kinderen en haar illegale landjepik is een prachtig voorbeeld voor de rest van de wereld.
tafka
0
quote:

dasokwat schreef op 21 jun 2019 om 10:16:


Wat een teleurstelling voor al die linkse Nederlanders die zo gek op Iran zijn.
Nu moeten ze misschien over dat nare Saudi


Ah gossie wat vertederend...
dasokwat
0
quote:

Mounira schreef op 21 jun 2019 om 13:10:


[...]

Ah gossie wat vertederend...


Ja, het leven is hard voor een linkse figuur
tafka
0
quote:

dasokwat schreef op 21 jun 2019 om 13:44:


[...]

Ja, het leven is hard voor een linkse figuur


Gezien de reacties die jii plaatst ongeacht het onderwerp heb jij vast een makkelijk en gelukkig leven. :))
dasokwat
0
quote:

Mounira schreef op 21 jun 2019 om 13:56:


[...]