Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Vlakke opening op Wall Street

Gepubliceerd op 20 november 2020 15:43 | Views: 1.888

5 Posts
| Omlaag ↓
  1. RodolfoBoxo 22 november 2020 17:45
    quote:

    Flowermountain schreef op 20 november 2020 16:01:


    De AEX staat ook al de hele dag geparkeerd. Lang leve Bitcoin, die zorgt gelukkig voor wat leven in de brouwerij.


    Oh man ...dat is zo 'n valkuil. AEX staat geparkeerd op P1, wacht maar in februari 2021 flikkert die Bitcoin gewoon op zijn bek en gaat de AEX gewoon lekker omhoog. Tja, indexen stijgen alleen maar. Bitcoin is een soort COVID, die past niet in een index. Het is een "één-dags-vlieg" die eind volgend jaar zomer verdwijnt van het toneel. Zeg maar een soort tulpenmanie (1634-1637) Zoek maar op!
  2. Flowermountain 23 november 2020 13:11
    quote:

    RodolfoBoxo schreef op 22 november 2020 17:45:


    [...]

    Oh man ...dat is zo 'n valkuil. AEX staat geparkeerd op P1, wacht maar in februari 2021 flikkert die Bitcoin gewoon op zijn bek en gaat de AEX gewoon lekker omhoog. Tja, indexen stijgen alleen maar. Bitcoin is een soort COVID, die past niet in een index. Het is een "één-dags-vlieg" die eind volgend jaar zomer verdwijnt van het toneel. Zeg maar een soort tulpenmanie (1634-1637) Zoek maar op!


    Oh man jij hebt het zo mis. Zodra BTC duikelt heb ik mijn geld er al uit (buy low sell high). Je baalt gewoon dat je de boot gemist hebt. Helaas nap je ook niks van BTC en de potentie er van. Bitcoin bestaat al sinds 2009 (zoek maar op!) Tenzij ze het internet gaan verbieden dan zal Bitcoin inderdaad van het toneel verdwijnen, maar ik acht die kans erg klein. Wat ik de afgelopen 2 weken heb verdiend met crypto heb ik dit hele jaar nog niet verdiend met een index.
5 Posts
|Omhoog ↑