Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

'Saudi's zien stabilisering olieprijzen'

Gepubliceerd op 17 jan 2016 om 13:30 | Views: 8.863

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
16 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
paulta
0
Een Zoenoffer, de indices in de Zandbak storten nu in, Iran gaat de markt letterlijk overspoelen met dat zwarte goedje.

Er moeten eerst landen of hele grote bedrijven omvallen om ruimte te maken, keiharde marktwerking dus, RDS kan morgen op -8% openen...
MJansen
0
quote:

paulta schreef op 17 jan 2016 om 13:59:


Een Zoenoffer, de indices in de Zandbak storten nu in, Iran gaat de markt letterlijk overspoelen met dat zwarte goedje.

Er moeten eerst landen of hele grote bedrijven omvallen om ruimte te maken, keiharde marktwerking dus, RDS kan morgen op -8% openen...


Lol, Iran produceert al miljoenen vaten, waar denk je dat die vaten heen gaan?
Die gaan gewoon de zwarte markt op, tegen dumpprijzen.
paulta
0
florida7
2
Ik verwacht eerder een koopjesdag. De USA is gesloten en de olieproductie van Iran is al ingeprijsd.
De geruststellende woorden van de Saoudische olieministerzullen zorgen voor een relief rally.
Muppet_Waldorf
0
Ik zie ook wel stabilisering, maar dan bij veel lagere olieprijzen. 22.50 of zo. En dat het daarna weer omhoog gaat geloof ik ook wel.
guusje
0
De Soudische minister heeft het niet voor het zeggen , ze zijn met de inkomsten uit de olie wel afhankelijk, maar Iran zou wel eens roet in het eten kunnen gooien want die is aan zet en bepaalt hoeveel olie ze op de markt er in willen pompen, en dat bepaalt de prijs van een vat olie en de koers van Shell.
ischav2
0
De opening morgen hangt af van wat de beurzen in Azië gaan doen vannacht. Morgen moet de beurs boven de 400 punten blijven om geen verder neerwaarts momentum te krijgen. Zelf verwacht ik dit kwartaal de 375 punten nog te zien. De prijs van olie zie ik namelijk nog wel verder zakken richting minimaalm25 $.
@monkeytail
1
Goldman Sachs zei ook al dat de olies in 2016 hoger zullen gaan. Waarschijnlijk 2e helft van het jaar. Dat is mooi. Kan ik nu alvast inslaan om straks te oogsten.
guusje
0
quote:

@monkeytail schreef op 17 jan 2016 om 15:16:


Goldman Sachs zei ook al dat de olies in 2016 hoger zullen gaan. Waarschijnlijk 2e helft van het jaar. Dat is mooi. Kan ik nu alvast inslaan om straks te oogsten.

Interessant dat Goldman Sachs dat van te voren kan voorspellen, met Arcelor Mittal is ook zoveel voorspeld op heden nog steeds niet uitgekomen,
eerst zien dan geloven.
Blackmouse88
0
Voor de overname van BG komt de lage koers van RD prachtig uit.
Er hoeft ook maar 50,1 procent voor te stemmen.
En daarna treed wonderbaarlijk herstel op.
We wel een puntje is dat van Beurden gezegd heeft ook te blijven als de deal niet door gaat...
Dat is wat haastig persoonlijk indekken...in geval dat..
Go with the flow
0
Ik geloof niets van wat deze gejurkte mannen roepen, vorig jaar melde een jurk dat "als de olieprijs onder de 70 komt dan wordt er ingegrepen", de mannen uit de sprookjes van duizend en 1 nacht kunnen mij in iedergeval niet overtuigen, zelf vermoed ik dat nog dit jaar de 14 wordt aangetikt, een prijs waarbij het vat meer waard is dan de inhoud!
Is deze toko goudeerlijk ?
0
quote:

guusje schreef op 17 jan 2016 om 16:38:


[...]
Interessant dat Goldman Sachs dat van te voren kan voorspellen, met Arcelor Mittal is ook zoveel voorspeld op heden nog steeds niet uitgekomen,
eerst zien dan geloven.

Volgens mij voorspelt Goldman Sucks niet maar stuurt...
Hun laatste "voorspelling" van AM was 3.90 en hier hebben ze de koers netjes naar toe gestuurd... is daarna nog wat doorgeschoten...
Vreemde is dat ze eerst roepen dat olie naar de 20 gaat en nu dus omhoog ?
Is GS dus zelf al gedraaid ?
Mikeyw
0
Saudi, ziet helemaal niks... Ze kunnen produceren voor 30 dollar dus zou ik ook zeggen dat de olie weer om hoog moet want onder de 30 gaan ze zelf verlies draaien.
finance2u
0
Puur de media die roept over Iran...allemaal larie en apekool...net nog een documentaire gezien van de Nederlandse delegatie die laatst Iran bezocht...allemaal verouderde technieken waar eerst miljarden ingestoken moeten worden,pijpleidingen etc etc...alvorens de boel op gang zou kunnen komen ten opzichte van nu....media maakt stemming en iedereen roept het na....Iran is op zoek naar investeerders! En er is olie genoeg in de wereld, maar dat wil nog niet zeggen dat de prijs dan omlaag zou gaan, want er is zoveel manipulatie met termijncontracten, sentiment en politieke spelletjes...het heeft geen REET met marktwerking te maken!
wilcool
0
volgens mij is deze reactie nog een vervolg op vrijdag van wallstreet.
Laten we het in ieder geval hopen.
MJansen
0
quote:

wilcool schreef op 17 jan 2016 om 23:24: