Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

ING verlaagt advies TKH

Gepubliceerd op 16 augustus 2019 10:04 | Views: 6.640 | Onderwerpen: advies

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Makita 16 augustus 2019 10:21
    quote:

    Jopie1962 schreef op 16 augustus 2019 10:18:


    [...]

    12 euro .... ze zoeken nog iemand die dat serieus neemt.

    Haha verdiep je er eens in zou ik zeggen. Er zijn 42% minder aandelen sinds een paar maanden, 370mln cash op de balans (geen schuld), meerdere deals (orderbook >1,2mrd) mbt HD mapping, partnership met Microsoft en free cash flow van 70mln...

    Dit aandeel gaat er vandoor binnenkort
  2. thejaguar 16 augustus 2019 13:39
    Opnieuw mosterd na de maaltijd: de analisten schamen zich er kennelijk niet voor. Ook dit geeft weer alle reden om analisten niet meer serieus te nemen, ze zijn alleen goed in het verhogen van koersdoelen voor toch al te hoog gewaardeerde aandelen en het in elkaar rammen van koersdoelen van (te) laag gewaardeerde aandelen. Deze beroepsgroep zou zich eens achter de oren moeten krabben, of op moeten heffen. en nog iets: kennelijk is ING niet de huisbankier van TKH....
  3. forum rang 5 dasokwat 16 augustus 2019 13:50
    quote:

    thejaguar schreef op 16 augustus 2019 13:39:


    Opnieuw mosterd na de maaltijd: de analisten schamen zich er kennelijk niet voor. Ook dit geeft weer alle reden om analisten niet meer serieus te nemen, ze zijn alleen goed in het verhogen van koersdoelen voor toch al te hoog gewaardeerde aandelen en het in elkaar rammen van koersdoelen van (te) laag gewaardeerde aandelen. Deze beroepsgroep zou zich eens achter de oren moeten krabben, of op moeten heffen. en nog iets: kennelijk is ING niet de huisbankier van TKH....


    Waardeloze figuren, wat is trouwens hun advies over hun eigen ING.
    Mij hadden ze ook verteld dat nu de AEX voor de derde keer boven weerstand 581 staat, er een verticale lijn zou volgen, nou steil was tie.
9 Posts
|Omhoog ↑