Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

'Shell had meer kunnen doen in klimaatkwestie'

Gepubliceerd op 16 apr 2018 om 10:09 | Views: 2.449

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
8 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
EK-sight-ing-trader
0
schijnheilige kwasten bij shell,

Ze zullen NOOIT en te nimmer tegen de verkoop van hun eigen product met slecht nieuws in omloop brengen.... en dan nu de vermoorde onschuld lopen spelen.....

Huichelaars...
taurus86
0
...."Volgens hem zit het probleem niet alleen in de CO2-uitstoot, maar ook in het gegeven dat er wereldwijd steeds meer energie moet worden geleverd."
Hij bedoelt hier de enorme bevolkingsaanwas op Aarde en de toenemende consumptie. 3 miljard mensen op Aarde had wellicht dit 'gesuggereerde' probleem binnen de perken kunnen houden of zelfs kunnen voorkomen.
Maar over deze objectieve gegevens hoor ik Milieudefensie niet. Die zijn hun eigen business aan het uitbreiden, zonder zelfs maar een verdienmodel te hoeven hebben.
Als Milieudefensie haar volledige financiering via vrijwillige gaven zou moeten verkrijgen, zou deze organisatie niet eens bestaan. Milieu moet aan de democratie worden overgelaten en niet aan een niet-democratisch controleerbare organisatie.
binnen
0
Als milieudefensie nu samen met Shell bomen gaat planten, gebeurt er tenminste iets.
ljjls
0
Milieudefensie is een religieuze club, alle koolstof gaat de lucht in vroeger of later, beleid daar op aanpassen. Dus sparen voor dijkverhoging en beleggen in bedrijven die dijken verhogen,dat is met beide voeten op de grond!
binnen
0
quote:

ljjls schreef op 16 apr 2018 om 13:24:


Milieudefensie is een religieuze club, alle koolstof gaat de lucht in vroeger of later, beleid daar op aanpassen. Dus sparen voor dijkverhoging en beleggen in bedrijven die dijken verhogen,dat is met beide voeten op de grond!


Als er genoeg bomen geplant worden, hoeven we de dijken niet te verhogen.
ljjls
0
Ik zou het rekensommetje nog maar eens overdoen 'binnen'. Bomen planten is altijd goed, maar de dijken zullen toch omhoog moeten of verhuizen natuurlijk. Naar Groenland bv, daar heerst dan een prettig klimaat, goed voor de landbouw ook. Jammer van de ijsberen, maar die lopen daar dan toch maar in de weg.
De chinezen en indieers gaan echt niet direct over op electrische auto's, dat kun je vergeten.
8 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Gesponsorde links