Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

AEX komt amper van zijn plek

Gepubliceerd op 16 januari 2020 15:59 | Views: 2.223

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
8 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
FairValue
0
Die Amerikanen gaan weer lekker en wij moeten het met een fractie doen.

Lekker onze pensioenfondsen merendeels in de VS laten beleggen. Shorten op de Mickey Mouse beurs toe staan. Dan komen we er wel als de BV Nederland...

America first maar dan met een Nederlands tintje hier!
Peter50
0
AEX komt alleen maar van zijn plek als US naar beneden gaat. Hier is het glas meestal half leeg. Aan de overkant half vol. Helaas.
havik of duif
0
gokker
0
quote:

boldie schreef op 16 januari 2020 16:13:


En us nergens last van zoals gewoonlijk


Maar zij maakten toch deze fantastische deal, en niet Europa...
Knight V
0
quote:

havik of duif schreef op 16 januari 2020 16:23:


Shorten verbieden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Alleen Trump zou zoiets kunnen realiseren. Wij gaan hier democratisch overleg voeren voor 5 jaar en besluiten dan dat het niet mogelijk is.
Rutte, AFM, overheid... men verdient zoveel aan beurshandel dat shorting wordt toegestaan.
Ze vinden naked short niet kunnen, maar shorten mag wel.
Ze vinden dat drugs niet mag, maar ze vinden het niet erg om drugs gelden te confisceren.
Ze vinden klimaat verandering erg en wij minder moeten reizen met vliegtuig, maar bouwen van gevechtsvliegtuigen en oefeningen uitvoeren dat mag wel, dat is niet slecht voor klimaat.

Zo kunnen wij uren doorgaan.... shorten mag, maar je mag niet iets verkopen wat je niet hebt, dat noemen ze dan weer fraude.



Matthijs1975
0
quote:

boldie schreef op 16 januari 2020 16:13:


En us nergens last van zoals gewoonlijk


Simpele oplossing, gewoon aandelen op de US markt kopen.......
noppes
0
kan iemand mij uitleggen wat met Shorten verbieden wordt bedoeld: ik versta er onder het inlenen van effecten en om deze te verkopen en later terug te kopen. Dit is ook wat er op de achtergrond gebeurt bij het indekken van een gekochte put. Wat moet er nu precies verboden worden?
Hoor graag
8 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑